czwartek, 13 lipca 2017

Zakupy w Zaful.com

Prezentowane dziś zakupy w Zaful były poczynione pod koniec maja. Niestety i w tym przypadku podzielono je na dwie części. O ile pierwsza część z większością produktów dotarła już na początku czerwca, tak sukienkę wysłano dopiero po miesiącu a dotarła na początku lipca. O ile długie oczekiwanie na dostawę paczek z zagranicy nie stanowi dla mnie problemu, tak długie oczekiwanie na wysyłkę bez informacji o jej opóźnieniu uważam za niestosowne i tu firma ma u mnie minus. Zapraszam do prezentacji całkiem fajnej zawartości moich paczek.
    
                 
 
       
Nie mam zwyczaju kupować biżuterii z nieszlachetnych metali i kamieni, natomiast ze swojej złotej kolekcji noszę tylko pierścionek zaręczynowy i sporadycznie skromne kolczyki a całej reszty nie ruszam bez okazji w obawie przed zerwaniem, zniszczeniem lub zgubieniem. W efekcie biżuteria rzadko gości u mnie jako ozdoba. Na wakacje postanowiłam dla odmiany zamówić dwa, niedrogie naszyjniki, jako ciekawe uzupełnienie letniego ubioru. Naszyjniki prezentują się ślicznie, natomiast ich zakup potwierdził mi tylko zasadę, że taka biżuteria jest tylko sezonowa, tym bardziej że jej czyszczenie może przyspieszyć korozję. Łańcuszki już poczerniały w okolicach szyi, całe szczęście rozpuszczone włosy jeszcze dobrze to ukrywają :) Za te parę złotych raz do roku można przymknąć oko i kupić coś tańszego i jednorazowego. Naszyjniki znajdziecie kolejno pod tymi odnośnikami: klik1, klik2.
   
   
   
     
Zdecydowałam się również na odzież i obuwie typowo letnie. Długa sukienka ku mojemu zaskoczeniu okazała się całkiem nieźle wykonana i ze znacznie lepszego jakościowo materiału niż sobie to wyobrażałam na podstawie zdjęć. Niestety z racji tego, że nawet w kapeluszu nie mam 1,6m wzrostu sukienkę czeka kilka przeróbek krawieckich: skrócenie ramiączek oraz dołu o dobre 10cm. Buty nie przekonały mnie swoim wyglądem. Moje oko przykuła gruba podeszwa, wyglądająca na wygodną. Tak też jest w praktyce. To najwygodniejsze letnie buty jakie kiedykolwiek miałam! Niestety też jednosezonowe, bo bardzo szybko niszczy się ten wewnętrzny, beżowy, a'la zamszowy materiał :( Z okularami się trochę rozpędziłam. Kiedy na nie trafiłam natychmiast wrzuciłam do koszyka, niewiele myśląc o tym, że ze względu na przyjmowane leki nie mogę nosić soczewek kontaktowych a bez okularów korekcyjnych nic nie widzę. Cóż, może za rok się przydadzą :) 

Sukienka: klik3
Sandały: klik4
Okulary: klik5
      
      
Mam jeszcze dla Was garść kodów rabatowych na zakupy w Zaful.com :)

1. Get $18 off $150, $12 off $100, $9.60 off $80, $6 off $50, and $3.60 off $30: COUPONCAUSE1
2. 15% off any order: SAVINGS2017

        
♥  

Wpadło Wam coś w oko?
  
Pozdrawiam,

11 komentarzy:

  1. Miałam zamówic te okulary, ale wybrałam jednak różowe :D Podoba mi się co wybrałaś, ja też muszę napisac dzisiaj posta z Zaful :P Poklikałam Ci :) Obserwuję :* Będę podpatrywac co sobie zamawiasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowe też fajnie, chociaż ja zwykle wybieram te bezpieczne i klasyczne kolory, pasujące do wszystkiego :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne chociaż skromne zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromne, ale przynajmniej większość trafiona :)

      Usuń
  3. Popieram twoje słowa odnośnie biżuterii na jeden sezon. Długo się nie ponosi, ale lepiej wydać te 20zł na lato niż narażać srebro/złoto na wakacyjne szaleństwo/szaprnięcia/rozwerwanie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aahhh, czyli nie jestem jedyna ;P Dobrze wiedzieć, bo wszyscy w koło mówią mi, że przesadzam :P Niefajnie byłoby zgubić kolczyki za 600zł :D

      Usuń
  4. Faktycznie długo się naczekałaś :/ A zakupy spoko, takie idealne na lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przy okazji nerwów się najadłam. Dobrze, że zamawiałam na adres rodziców a nie swój, bo jednej paczki to bym na oczy nie zobaczyła, przez przeprowadzkę 1 lipca (część doszła w czerwcu, druga dopiero w lipcu).

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, chociaż na większym ciałku nie wygląda aż tak ładnie jak na modelce :P

      Usuń
  6. Sukienka i buty bardzo w moim stylu :)
    Pozdrawiam, Anita

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.