wtorek, 20 czerwca 2017

ePrezenty.pl: upominki na każdą okazję

Prezenty zawsze spędzają mi sen z powiek i zapewne nie jestem w tym sama. Wybór drobiazgu dla bliskiej osoby w rozsądnej cenie, który nie byłby kolejnym gadgetem do porzucenia w kąt to nie lada wyzwanie. Chcemy w końcu, aby upominek był użytkowy, przydatny i osobisty. Pomoc w wyborze oferuje sklep ePrezenty.pl z szerokim asortymentem prezentów personalizowanych na każdą okazję. Każdy znajdzie dla siebie coś dobrego. Na co skusiłam się ja?
           

Sklep ePrezenty.pl oferuje niezliczoną ilość produktów w przeróżnych kategoriach. Od akcesoriów kuchennych, przez skórzaną galanterię, pościele czy ręczniki, na zegarach kończąc. Pomysłów z pewnością Wam nie zabraknie. Produkty podzielono również na okazje, dzięki czemu przedzieranie się przez ponad 3 tysiące propozycji prezentów jest znacznie prostsze :) A każdą tych propozycji można spersonalizować grawerunkiem, nadrukiem czy też zdjęciem. Rewelacja!
   
Z racji tego, że sezon ślubny w pełni, to właśnie tę kategorię wertowałam najchętniej. A tegoroczny sezon ślubny ma dla mnie szczególne znaczenie, bo już wkrótce sama będę panną młodą i stanę na ślubnym kobiercu. W związku z tym postanowiliśmy z Bartoszem, że wybierzemy sobie przedślubny, spersonalizowany prezent. Padło na komplet haftowanych ręczników i filiżanek z dedykacją
    
        
Na realizację zamówienia czekałam 72h a po odebraniu pokaźnej paczki od kuriera musiałam najpierw przedrzeć się przez szereg zabezpieczeń i metry folii bąbelkowej. Moim oczom ukazał się zestaw prezentowy pięknie zapakowany w celofan i koszyczek, dodatkowo przyozdobiony uroczymi wstążkami. No sami powiedzcie, czy taki upominek nie prezentuje się fantastycznie? Wprost nie możemy się doczekać, kiedy po 5 sierpnia jako małżeństwo będziemy zasiadać do śniadania i popijać herbatę z naszych osobistych, małżeńskich filiżanek. Filiżanki z nadrukiem wykonane są z grubej ceramiki a każda uzupełniona jest o talerzyk i łyżeczkę. Tej części zestawu nie mam nic do zarzucenia. Nieco gorzej wypadają ręczniki. Są pięknie wyhaftowane, grube i na pierwszy rzut oka chłonne, jednak przyuważyłam już dwa zaciągnięcia. O tym jak trwałe będą przekonamy się "w praniu" po ślubie. Bardzo mnie też cieszy łubiankowy koszyk, w który spakowano zestaw prezentowy. On również znajdzie swoje zastosowanie: jako kosz na owoce w kuchni lub organizer kosmetyków w łazience. Reasumując: oboje jesteśmy zadowoleni z zamówienia. Ładne to i przydatne przy okazji :)
      
       
       
         
       
♥  
        
  
♥  
       
Co myślicie o prezentach personalizowanych?
  
Pozdrawiam,

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Są świetne! Widziałam kiedyś na bazarze z napisem "mąż/żona", jednak uważam, że nie ma to jak personalizowany prezent :)

      Usuń
  2. Uwielbiam spersonalizowane prezenty, ale wszelkiego rodzaju kubki już mi się 'przejadły'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za kubkami, są zazwyczaj ciężkie, duże i w standardowym kształcie. Jednak te nieduże filiżaneczki to miła odmiana :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na prezent, ja uwielbiam takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla bliskich jest to super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko jeden pomysł! Strona ma tyle ciekawych rzeczy w ofercie, że nie wiadomo co wybrać :)

      Usuń
  5. Lubię takie prezenty ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent a filiżanki są miłą odmianą od ciężkich, bezkształtnych kubków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Chyba kupimy z mężem :)
    Pozdrawiam, Anita

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie przyozdobiony zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zachwycona tymi wstążeczkami :)

      Usuń
  9. Aaaaaaaaaaa! Totalnie na wypasie! Świetny pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Moja reakcja była może nieco bardziej stonowana, ale myślę dokładnie to samo :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.