wtorek, 23 maja 2017

Przygotuj się na plażę z Zaful.com - przegląd bikini

Czy wszyscy są już gotowi na lato? Przyznam, że ja jeszcze nie. Sprawy ślubne tak zaprzątają moją głowę, że przyszły upały a ja obudziłam się z szafą pełną grubych jeansów i swetrów. Nie zaopatrzyłam się jeszcze letnią odzież na co dzień, o stroju na plażę nie wspominając. Zapraszam na przegląd strojów kąpielowych z Zaful.com. Może i Was coś zainspiruje :)
 

  
1. KLIK
2. KLIK
       
  
 

3. KLIK
4. KLIK
             
     
       
       
5. KLIK
6. KLIK
       
       

       
Mam jeszcze dla Was garść kodów rabatowych na zakupy w Zaful.com :)

1. 10% off Orders $40 / 12% off Orders $60 + Free Shipping: SHOPHOT
2. $6 off Orders $40 or More + Free Shipping: ZF2SAVINGS
3. $7.2 off Orders $60 / $9.6 off Orders $80 / $12 off Orders $100 + Free Shipping: SavingsZaful
        
♥  

Wpadło Wam coś w oko?
  
Pozdrawiam,

14 komentarzy:

  1. Egzotycznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo, dlatego został jako pierwszy zaprezentowany :)

      Usuń
  3. Białe i różowe najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TAK dla dwóch ostatnich *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Temat na czasie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są ładne, ale ten biały dla mnie wygrywa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Na szczupłej osobie będzie się mega prezentować :)

      Usuń
  7. Ostatni strój ma fajny krój, ale te pizze... bleh :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.