wtorek, 2 maja 2017

Kolorowa wiosna z lakierami Idaliq Gel Effect

Jestem paznokciowym leniuchem a malowanie paznokci i oczekiwanie aż wyschną nie należy do moich ulubionych czynności, tym bardziej, że ja lubię cały czas coś robić a schnący lakier mi to uniemożliwia. W związku z tym jestem dość wymagająca przy wyborze lakierów, bo nie lubię (ba! chyba nikt nie lubi!), kiedy następnego dnia widoczne są już nieestetyczne odpryski i nudny rytuał malowania trzeba powtarzać. Na rynku pojawia się coraz więcej lakierów, które mają trwałością imitować żelowy manicure a niedawno w moje ręce trafił zestaw pięciu lakierów Idaliq Gel Effect od Marizy w soczyście wiosennych kolorach. Jak się sprawdziły?
   
                  
              
Info od producenta: Lakier do paznokci imitujący efekt lakieru żelowego. Dzięki specjalnej formule łatwo się aplikuje, szybko schnie oraz zapewnia intensywny, nieblaknący kolor z mocnym połyskiem.

Lakiery, o których dziś mowa mieszczą się w szklanych, kwadratowych flakonach o pojemności 10ml, a koszt takiej przyjemności to niecałe 15zł. Choć na co dzień stawiam raczej na stonowane kolory na paznokciach to wiosną lubię dla odmiany wprowadzić odrobinę koloru i rozweselić dłonie, dlatego też cieszę z kolorów, jakie wybrała dla mnie przedstawicielka Marizy. 
  
Każdy flakon wyposażony jest w gruby, wygodny pędzelek. Konsystencja lakieru jest gęsta, przyjemnie się rozprowadza i nie spływa z płytki paznokcia. W przypadku jasnych odcieni (34-żółty, 38-niebieski) do uzyskania pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw. Ciemniejszym kolorom (35 - czerwień, 36 - soczysty róż, 37 - fiolet) wystarczy jedna warstwa do równomiernego zakrycia płytki paznokcia, aczkolwiek dla większej trwałości i tak pokrywałam ją podwójną warstwą. Lakier schnie dość szybko, ale lepiej dać mu więcej czasu przed nałożeniem drugiej warstwy, aby uniknąć pęcherzyków powietrza między warstwami.
     
           
               
Lakiery Idaliq Gel Effect nie są moimi pierwszymi lakierami mającymi imitować żelowy manicure. Wcześniej miałam już do czynienia z GR Gel Prodigy, który bardzo mnie zawiódł, bo niczym nie odbiegał od innych, tańszych lakierów z oferty tej marki. Dlatego też od lakierów Marizy nie oczekiwałam wiele, bo spodziewałam się, że "gel" w nazwie to tylko "gel" w nazwie. Tymczasem manicure lakierami Mariza bez odpryśnięć wytrzymał aż 5 dni, co dla mnie jest bardzo dobrym wynikiem jak na lakier. W tym czasie sprzątałam, gotowałam i zmywałam (choć to ostatnie w rękawiczkach) i jedynie na czubkach delikatnie się ścierał. Wiadomo, nie jest to hybrydowa trwałość, ale to i tak długo jak na najzwyklejszy lakier. Dla mnie bomba! Lakiery dostępne są w aktualnym katalogu Mariza a można je zakupić u konsultanta.
                   
              
♥  
         
       
♥  
      
Znacie markę Mariza?
Dajcie znać co myślicie o takich kolorkach :)
A jakie są Wasze ulubione i trwałe lakiery?
  
Pozdrawiam,

22 komentarze:

  1. Tylko róż i czerwień jest dla mnie :) reszta kolorków "nie moja" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwieni nawet nie ruszałam, bo nie przepadam, ale pozostałe na lato jak znalazł :)

      Usuń
  2. Piękne kolory! Szczególnie róż mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Marizę znam i czasami kupuję. U nich to to jak z Avonem, raz są perełki a innym razem kity :D Tych lakierów jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niedawna nie wiedziałam nawet, że Mariza działa na zasadzie katalogów. Mój ulubiony puder ryżowy zamawiałam zawsze na allegro :D

      Usuń
  4. Fajne wiosenne kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają cudownie <3 Lakieromaniaczka już chce je mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szukaj konsultantów na stronie Marizy :)

      Usuń
  6. Nie przepadam za ciemnawymi kolorami, więc fiolecik i czerwony u mnie odpadają. Pozostałe odcienie bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja :) Róż, niebieski i żółty najczęściej u mnie królują :)

      Usuń
  7. Wyglądają ciekawie, porządnie i masywnie te słoiczki. Chyba się skuszę przed latem!
    Pozdrawiam, Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Lakiery są godne uwagi :)

      Usuń
  8. Ale kolorowo ^^ Wolę taką opcję od niszczących hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem takim leniuszkiem, że i tak wolałabym hybrydy :P Ale też się ich obawiam :)

      Usuń
  9. 5 dniowa trwałość brzmi obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na zwykły lakier trwałość jest imponująca :)

      Usuń
  10. Zawsze mam najwięcej odcieni różu i czerwieni. Żółty, fiolet i niebieski to zupełnie nie moje kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie królują beże. Latem dodaję najchętniej róże, ale i inne kolory się fajnie sprawdzają. A czerwień mi nie pasuje :(

      Usuń
  11. Super artykuł; ) jestem konsultantką Marizy z Wrocławia, ale kosmetyki wysyłam też pocztą; ) jakby ktoś był zainteresowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Jeżeli nie znajdę nikogo w swoich okolicach to odezwę się do Ciebie, kiedy mi się ulubiony puder skończy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.