wtorek, 9 maja 2017

Bioderma Hydrabio: żel-krem nawilżający

Bioderma to znana mi marka. Podobnie jak jej produkty, z którymi już wcześniej miałam do czynienia i złego słowa na ich temat powiedzieć nie mogłam. Z Biodermą po raz pierwszy zetknęłam się już w 2012 roku a poznałam ją dzięki małej buteleczce płynu micelarnego z pierwszej edycji ShinyBox ever. Niedługo potem płyn micelarny stał się moim "shinyboxowym" ulubieńcem i wielokrotnie gościł u mnie na półce w łazience. Dziś prezentuję Wam recenzję żel-kremu nawilżającego Biodermy z serii Hydrabio. 
                     

Info od producenta: Witamina PP wspomaga zatrzymywanie wody w skórze. Wyciąg z pestek jabłek stymuluje powstawanie akwaporyn, które stanowią naturalne kanały przepływu wody w skórze. Aktywne składniki patentu Aquagénium wnikają głęboko w skórę, dzięki czemu odzyskuje ona swoje naturalne zdolności nawodnienia, na długi czas. Poprzez wyeliminowanie martwych komórek i stopniowe zmniejszenie grubości warstwy rogowej, kwas salicylowy wyrównuje i wygładza skórę, pozostawiając skórę promienną na długi czas.Witamina E chroni skórę przed stresem oksydacyjnym i zwalcza przedwczesne starzenie się skóry.

Skład: Aqua/water/EAU, Glycerin, Isododecane, Cyclopentadiloxane, Dipropylene Glycol, Niacidamide, Squalane, Polymethylsilsesquioxane, C14-22 Alcohols, HDI/Trymethylol Hexyllactone Crosspolymer, Ammonium Cryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Carbomer, Pentylene Glycol, Tocopheryl Acetate, C12-20 Alkyl Glucoside, Steareth-21, Disodium EDTA, Salicylic Acid, Sodium Hydroxine, Mannitol, Xylitol, Hexyldecanol, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Rhamnose Malachite Extract, Pyrus Malus (Apple) Seed Extract, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Tocopherol, Fragnance (Parfum).
              
                                      
                             
Żel-krem Bioderma Hydrabio zamknięty jest w nietypowej, podłużnej tubce zakończonej pompką o równie nietypowej jak na krem do twarzy pojemności. Zamiast standardowych 50ml otrzymujemy tubkę mieszczącą w sobie 40ml żel-kremu. Ze względu na konstrukcję opakowania zalecam stawianie kremu w pionie. Początkowo przechowywałam go w koszyku z kosmetykami do codziennej pielęgnacji, gdzie zdarzało mu się przewrócić. Utrudniało to potem "wypompowanie" kremu, ponieważ w pierwszej kolejności wydostawało się powietrze i tak za każdym razem. Odkąd znalazłam mu zaszczytne miejsce na półce obok koszyka problem zniknął :)
                             
Zapach produktu jest ciężki do zdefiniowania. Określam go jako świeży i bardzo przyjemny. Znany mi już zresztą z płynu micelarnego tej samej serii Hydrabio. Kto już z linią Hydrabio miał do czynienia ten wie o czym mówię :) Konsystencja kremu jest żelowa i lekka jak piórko, a ta lekkość umożliwia nawilżającym i nawadniającym składnikom dotrzeć do głębokich warstw skóry. Produkt przyjemnie rozprowadza się po skórze twarzy, szyi i dekoltu sunąc po niej gładko. Szybko się wchłania nie pozostawiając na buzi lepkiej czy też tłustawej powłoczki.
                 
             
Skóra po aplikacji jest aksamitnie miękka i rozjaśniona, nabiera blasku i wydaje się być bardziej elastyczna. Buzia jest znakomicie nawilżona i nawodniona, nie przetłuszczając się przy tym. Wygląda po prostu zdrowo. Dzięki lekkiej konsystencji nie zapycha porów, nie pojawiły się też żadne nowe wypryski. Ponadto nadaje się jako baza pod makijaż. Bardzo dobrze współgra ze wszystkimi podkładami jakie mam i nie powoduje rolowania się produktów kolorowych czy też powstawania plam. Krem jest hipoalergiczny i nie wywołał u mnie żadnych podrażnień. Choć jest dedykowany do cery wrażliwej, normalnej i mieszanej myślę, że swobodnie mogą stosować je osoby z cerą tłustą i trądzikową, ze względu na lekką, niezapychającą konsystencję. Pamiętajcie, że cera tłusta też musi być nawilżana i może być odwodniona!
   
Choć krem mogę z czystym sumieniem i ręką na sercu Wam polecić za jego nawilżające, nawadniające i wygładzające właściwości to nie mogę nie wspomnieć o minusie, jedynym jaki zaobserwowałam. A jest nim wydajność. Żel-krem stosowałam w niewielkich ilościach codziennie rano i wieczorem i znikał w mgnieniu oka. Wystarczył mi na niecałe 1,5 miesiąca stosowania, czyli dwukrotnie krócej niż zazwyczaj. Z początkiem maja wydobyłam z tubki ostatnie krople kremu :( Produkt jest dostępny w aptekach oraz drogeriach Hebe w cenie 50-60zł.
     

♥  
      
   
♥  
     
Znacie produkty Biodermy?
Dajcie znać jakie jeszcze produkty polecacie!
  
Pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. Znam micel z tej serii ^^ Dobrze wiem co masz na myśli pisząc o zapachu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ten płyn miałam i bardzo go lubiłam :)

      Usuń
  2. Bioderma nigdy dotąd mnie nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dotychczas też nie a już kilka produktów miałam przyjemność testować :)

      Usuń
  3. Obiecujący kremik :) Lubię takie lekkie konsystencje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny krem, ale jak na tą cenę to ta wydajność trochę za słaba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydajność słaba, ale nawilżanie mega :)

      Usuń
  5. Miałam ten krem i przy najbliższej wizycie w hebe kupuję drugą tubkę. Może i drogi i średnio wydajny, ale jest zna-ko-mi-ty! Dla mnie najlepszy krem jaki dotąd miałam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, świetnie nawilża ten krem :)

      Usuń
    2. to polecam Ci go zamówić przez internet, dużo taniej, w melissie ok 40/45 zł za niego płaciłam :)

      Usuń
  6. Właśnie szukałam czegoś lekkiego, mocno nawilżającego i niezapychającego :) Przekonałaś mnie ;)
    Pozdrawiam, Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Daj znać jak wrażenia, jak już zaczniesz testować :)

      Usuń
  7. Ciekawy produkt tylko ta pompka mnie nie przekonuje :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, pompka nie jest najlepszym rozwiązaniem w tubkowych opakowaniach, ale można sobie z tym kremem poradzić :)

      Usuń
  8. Brzmi bardzo obiecująco ;) chyba się skuszę, tym bardziej że na Biodermie nigdy się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zdecydujesz się na zakup to daj znać jak się sprawdza :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.