wtorek, 23 maja 2017

Bikini dla szczupłych i puszystych z Rosegal.com

Wybór stroju kąpielowego co roku przyprawia mnie o zawrót głowy, zwłaszcza że do figury modelki mi daleko. Nie mogę sobie jednak odmówić potaplania w morzu lub chociaż mazurskim jeziorze :) Lato za pasem, a ja jeszcze w proszku z przygotowaniami. Zapraszam Was na przegląd bikini ze sklepu Rosegal.com, który jest mi bliski ze względu na szeroki wybór odzieży Plus Size. Oto moje propozycja dla pań szczupłych i puszystych :)
   

DLA SZCZUPŁYCH

1. KLIK
2. KLIK
    
  
   
     
3. KLIK
4. KLIK
       
         
   
  
DLA PUSZYSTYCH
    
5. KLIK
6. KLIK
       
       
               
         
7. KLIK
8. KLIK
       
     
    
       
A przy okazji zakupów możemy obecnie skorzystać z poniższych kuponów rabatowych:
  
1. Over $20.00, save $2.00; Over $50.00, save $6.00; Over $80.00, save $9.00; Over $100.00, save $12.00: RGSPCIALOFFER
2. Over $39.00, save $6.00; Over $69.00, save $10.00; Over $99.00, save $15.00: Maywomen
3. 15% Off: 2017RG
           
♥  

Wpadło Wam coś w oko?
  
Pozdrawiam,

13 komentarzy:

  1. Ale fajnie, że znajdzie się coś dla tłuścioszków takich jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Stroje ładne, tylko pytanie jak się w rzeczywistości prezentują :)

      Usuń
  2. Ale wyfotoszopowane te panie xxl :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy strój w ogóle mi się nie podoba. Trzeci jest ok, ale najlepszy wybór to chyba tylko z kategorii plus size.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem fajny, szczególnie dla bardzo wysokiej i szczupłej dziewczyny. Pytanie tylko czy materiał nie przemaka :)

      Usuń
  4. Tylko duże rozmiary mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że w plus size mają dobry wybór :)

      Usuń
  5. bardzo podoba mi się ten z tym ciekawym czarnym stanikiem i biało czarnymi majtkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się sprawdzi u pani z niedużym biustem. Falbanka zawsze trochę optycznie powiększy :)

      Usuń
  6. Super, że sklep wychodzi naprzeciw pulchniejszym dziewczynom :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.