czwartek, 30 marca 2017

Nowości na wiosnę 2017: Zaful i Rosegal

Witajcie :) Nie mam zwyczaju publikować postów w inne dni niż sobie wyznaczyłam (wtorki, soboty), niemniej dziś mam tak potwornie leniwy i samotny dzień, że postanowiłam poblogować. Zapraszam Was na krótkie przedstawienie nowości od Zaful i Rosegal na wiosnę 2017.
       

                   
LEKKO I ZWIEWNIE
                           

Lubię wiosną tę drastyczną zmianę, jaką jest zrzucenie grubych płaszczy na lżejsze ciuszki. W końcu garderoba nabiera lekkości a my, dziewczyny, zwiewności. Lekkie, zwiewne sukienki to mój wybór na zbliżające się ciepłe dni. Proponowane sukienki znajdziecie tu: klik1, klik2
   
    
KOSZULOWE LOVE
                   

Nie noszę koszul od czasów liceum, nie bez powodu więc ta część garderoby kojarzy mi się z piękną i młodą mną. Te 5-6 lat temu namiętnie nosiłam koszule w połączeniu z ekscentrycznymi dodatkami ;) Tym razem może daruję sobie dodatki, ale do noszenia koszul z przyjemnością wrócę. Moje koszulowe typy znajdziecie tu: klik3, klik4
   
      
BEZ TOREBKI JAK BEZ RĘKI
                                         
      
Jak wyżej wspomniałam z ekscentryczności wyrosłam. Torebki także wybieram zwykle proste i stonowane, więc mój wybór to nic zaskakującego. W tym roku rozpoczęłam już pierwsze wiosenne porządki i zorientowałam się, że mam masę dużych toreb, ale niczego małego i skromnego na małe spacerowe graty typu szminka, chusteczki, telefon. Mój wybór to: klik5, klik6
          
       
BEAUTY TIME
        

Kategoria "beauty" jest moją ulubioną, choć nie oszukujmy się, na próżno szukać tu znakomitych produktów/perełek. W każdym razie pędzle, które powyżej widzicie zauroczyły mnie wizualnie. Mogłyby być ozdobą toaletki lub po prostu uzupełniać zdjęcia na bloga :) Powyższe zestawy pędzli znajdziecie tu: klik7, klik8.
   
♥ ❤ 

A jakie są Wasze typy na tegoroczną wiosnę?
  
Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. Wszystkie rzeczy są wyglądają bardzo ładnie. Najbardziej podoba nam się biała koszula i beżowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej kapelutek na zdjęciach urzekł ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki są genialne! <3 A pędzelki już do nas idą ^^ Ahh... my tak bardzo kochamy tę wiosnę i mamy na nią wiele planów :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka w kwiatki piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy ładne *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod względem koszul i torebek widzę mamy podobne gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle piękne choć jakość zapewne średnia :) A koszule to prawie jak sukienki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.