wtorek, 21 marca 2017

Haul z zaful.com

Sklepu Zaful nie trzeba chyba nikomu przedstawiać, bo jest raczej popularny w blogosferze. Do grona współpracujących z tym sklepem blogerek dołączyłam i ja, a taka możliwość ucieszyła mnie głównie ze względu na fakt, iż w ofercie sklepu znajduje się również kategoria urodowa. Uboga wprawdzie, ale znajdą się pędzle i inne gadżety urodowe, na widok których zwykle świecą mi się oczka :) Jak moje wrażenia w związku z pierwszym zakupem w sklepie Zaful.com?
                       

Nie miałam problemów z poruszaniem się po sklepie i złożeniem zamówienia. Wszystko odbywa się standardowo, tak jak w znanych nam sklepach internetowych i nie ma tu nic zawiłego :) Zamówienie było przetwarzane 5 dni roboczych od momentu złożenia do dnia wysyłki, a sama paczka podróżowała do mnie okrągłe 3 tygodnie.
  
                           
Pomimo obaw odnośnie stanu przesyłki po tak długiej podróży paczka dotarła w stanie nienaruszonym, a zawartość, poza lekkim wgnieceniem pudełka z pędzlami, była cała i zdrowa. Podchodziłam dość sceptycznie do tego, co zastanę w paczce i nie spodziewałam się fajerwerków, jednak po cichu liczyłam na to, żeby chociaż torebka przypominała tą ze zdjęcia i nadawała się na wyjście bez przypału. Pędzle zamówiłam bardziej jako eksperyment, aby przekonać się jak leżą w dłoni i jak nimi pracować. Miały też w przyszłości pełnić rolę dodatku do kompozycji zdjęciowych na bloga.
       
Torebka z eko-skórki (klik)
     
                            
Mój sceptycyzm był niesłuszny, a torebka okazała się przyzwoitej jakości. Nie będę mówić, że jakość super znakomita, bo gramatura eko-skórki do najgrubszych nie należy i jest nieco cieńsza od moich dotychczasowych toreb, natomiast wygląd wizualny i solidność wykonania zasługuje na pochwałę. Powierzchnia skóry, z której torebka jest wykonana jest gładka i błyszcząca, natomiast wnętrze lekko szorstkie a/la zamsz. Torebka jest zapinana na solidny, masywny, metalowy zamek, a wnętrze zostało przedzielone zamykaną na dodatkowy zamek saszetką. Z przodu mamy dwie przegródki na klucze, lusterko i mniejsze kosmetyki np. pomadki, z tyłu natomiast zamykana przegródka na telefon. Torebka jest dość spora, ale niestety formatu A4 nie mieści. brakuje jej dosłownie 2cm w szerokości. Torebkę można kupić tu: klik.

Pędzle szczoteczkowe Maange (klik)
     
    
Zestaw składa się z sześciu szczoteczek różnej wielkości. Na pierwszy rzut oka wydają się w porządku. Mają ładne, stylizowane na metal plastikowe trzonki zakończone czarnymi, matowymi rączkami. Włosie jest dość gęsto osadzone, ale już po otwarciu opakowania z największego pędzla wypadło kilka włosków. Jak włosie będzie zachowywać się w trakcie testów to się jeszcze okaże. Pierwsze trzy, duże pędzle wydają się mięciutkie, natomiast trzy najmniejsze zbyt zbite, szorstkie i kujące. Pełna recenzja za parę tygodni/miesięcy, kiedy już bliżej zapoznam się z tymi chińczykami :) Pędzle można kupić tu: klik.
 
♥ ❤ 

Znacie Zaful.com
Co myślicie o cenach w tym sklepie?
Robicie zakupy w sklepach zagraniacznych?
  
Pozdrawiam,

14 komentarzy:

  1. Nawet ładnie wyglądają te "szczotki" :) A torebka - gdyby była czarna to tak, ale ten kolorek kompletnie do mnie nie przemawia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ją kupowałam był też czarny do wyboru, ale u mnie na odwrót - bardziej odpowiadał mi brąz :)

      Usuń
  2. Marzą mi się takie pędzle, ale obawiam się inwestycji w coś co może okazać się bezużyteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to miałyby być Twoje pierwsze pędzle to polecałabym raczej klasyczne pędzle na początek :)

      Usuń
  3. Fajne zakupy :] Wydaje mi się, że ceny w tym sklepie są trochę za wysokie jak na chińczyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje. Za samą torebkę wychodzi ok. 140zł - w takich cenach możemy swobodnie kupić coś fajnego na miejscu, w sieciówkach :D

      Usuń
  4. Ciekawie wyglądają te pędzle-szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wygląd na duży plus, ale ciekawe jak się sprawdzą w praktyce :D

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tych szczotek. Czekam na pełną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to potrwa :) Dziś dopiero pierwszy raz będę ich używać :)

      Usuń
  6. Podoba mi się i torba i pędzle, chociaż ceny trochę za wysokie jak na chiński sklep.
    Pozdrawiam, Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, w naszych lokalnych chińczykach znacznie taniej :)

      Usuń
  7. I jak się torebka sprawdza? ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.