wtorek, 10 stycznia 2017

Jałowcowy balsam do włosów Bania Agafii

Dziś parę słów na temat bohatera grudniowego denka. Jałowcowy balsam do włosów babuszki Agafii zakupiłam parę miesięcy temu, kiedy niewinnie jeszcze nasilił się u mnie proces wypadania włosów i to właśnie ta etykieta "przeciw wypadaniu włosów" zachęciła mnie do zakupu. Jak się sprawdził? Zapraszam do dalszej części posta.


Opis dystrybutora: Jałowcowy balsam bania przywraca zdrowie skórze głowy i włosom, napełnia je witaminami i ułatwia rozczesywanie. Dzięki unikalnej formule balsam wykorzystuje efekt bani - otwiera łuski włosów, pozwalając w ten sposób głęboko wniknąć aktywnym naturalnym składnikom.Organiczny olejek cedru syberyjskiego odbudowuje włosy na całej ich długości, ułatwia ich rozczesywanie i wydobywa naturalny blask. Olejek jałowcowy intensywnie nawilża i stymuluje ich zdrowy wzrost. Olej łopianowy odżywia cebulki włosów i zapobiega ich wypadaniu, nasycajac je niezbędnymi mikroelementami. Organiczny ekstrakt mięty tonizuje skórę głowy i nadaje włosom świeży wygląd na długo.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Arctium Lappa Root Extract, Hydrogenated Soybean Oil, Juniperus Communis Fruit Extract*, Pinus Sibirica Seed Oil*, Mentha Piperita Leaf Water*, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Ceteareth-20, Citrus Limon Peel Oil, Sodium Ascorbyl Phosphate, Juniperus Communis Wood Oil, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum Limonene, CI 15985, CI 14720, Limonene (*składniki organiczne)
  
     
Babuszkowy balsam zamknięty jest w plastikowej butelce z zamknięciem typu "press". Sama buteleczka jest wykonana z wysokiej jakości, grubego plastiku. Równie trwałe jest zamknięcie, co zaskakuje ze względu na niską cenę. Za buteleczkę 280 ml zapłaciłam jedynie 4zł. Poręczna i trwała buteleczka sprawdzi się w podróży. 
  
Balsam ma jasnozielone zabarwienie i dość rzadką konsystencję, ale nie na tyle, aby spływała z włósów. Dobrze rozprowadza się po pasemkach. Balsam gorzej wypada w kategorii wydajności przy moich długich włosach.
  
Zapach początkowo mnie odstraszył, ale moje nozdrza szybko go polubiły. Bardzo ziołowy, z wyczuwalną nutą mięty i pieprzu, ale jednocześnie słodkawy. Po wyschnięciu włosów zapach zanika. Myślę, że jeszcze bardziej pokocham go w okresie letnim. Wówczas to zwiększa się moje zapotrzebowanie na takie rześkie zapachy.
  
   
Balsam stosowałam zgodnie z zaleceniami: aplikowałam na całą długość włosów (dodatkowo wcierając go w skórę głowy) i spłukiwałam po dwóch minutach, niekiedy przedłużając ten czas do 5 minut. Nie mogę powiedzieć, że producent spełnił wszystkie swoje obietnice. Po wydenkowaniu opakowania nie zauważyłam poprawy, jeżeli chodzi o wypadanie włosów. W międzyczasie zaczęło się wręcz nasilać, aczkolwiek nie sądzę, aby stał za tym właśnie balsam, to raczej choroba, którą będę musiała skonsultować ostatecznie z dermatologiem. Jeżeli natomiast chodzi o obiecane działanie odbudowujące i wydobywające blask stwierdzam z ręką na sercu, że balsam jest rewelacyjny! Efekty widać już właściwie od pierwszego dnia stosowania, włosy są wygłądzone, błyszczące, lekkie i łatwe w rozczesywaniu. Babuszka Agafii wie co dobre, a śmiesznie niska cena nie powinna być sugestywna. Ten balsam świetnie dowodzi temu, że nie zawsze tanie równa się badziewne :)   
    
  
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
  
Korzystacie z receptur Babuszki?
Znacie? Lubicie?
Koniecznie dajcie znać jak balsam sprawdził się u Was!

Pozdrawiam,

17 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam tych kosmetykow, ale cos glosno się o nich zrobiło ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bez powodu zrobiło się o nich głośno! Koniecznie wypróbuj :)

      Usuń
  2. Ja chyba trochę drożej zapłaciłam, ale też nie dużo.
    Jak za taką cenę to warto :)
    Pozdrawiam, Anita

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja aktualnie testuję szampon z tej firmy i jestem zawiedziona, bo to pierwszy szampon, który przyspieszył u mnie przetłuszczanie włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy produkt oddziałowuje inaczej na różne typy skóry. Może po prostu szampon nie jest dostosowany do Twoich potrzeb :)

      Usuń
  4. Mam te balsam i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosuję razem z szamponem i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama w sobie marka jest mi znana, ale tylko z maseczek. Takich "niesaszetkowych" produktów jeszcze nie miałam :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te produkty, zawsze się u mnie sprawdzają, choć tego konkretnego jeszcze nie miałam. JESZCZE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o Babuszkę też zawsze powtarzam "jeszcze", jeżeli jeszcze czegoś nie mam :P

      Usuń
  8. Akurat tego balsamu nie znam ale od Babuszki Agafii uwielbiam serum przyspieszające wzrost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie wypróbować naprzemiennie z kuracją hamującą wypadanie włosów :)

      Usuń
  9. jeszcze nie miałam okazji przetestować Babuszki, ale wszystko przede mną :)
    mam w planach kupić parę produktów, bo podobno są mega dobre...

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega dobre i mega tanie, więc można się obkupić :D

      Usuń
  10. Uwielbiam kosmetyki Agafii - tanizna, a czasem niezłe perełki można dostać. Choć tak jak w tym przypadku czasem oczekiwania są nieco inne, ale koniec końców odkryłaś całkiem niezły produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może nie ten balsam ale cos innego tej firmy chętnie wyprubuje ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.