wtorek, 6 grudnia 2016

Scrub do ciała Organic Shop: sycylijska pomarańcza

Nie jestem fanką peeling'ów do ciała. Lubię cieszyć się gładką skórą, niemniej jestem na to zbyt leniwa. A przez zapominalstwo nie używam ich zbyt często. Zawsze jakiś zdzierak do ciała mam w zanadrzu, tylko przypominam sobie o nim w różnych odstępach czasu. Jednak odkąd w moje ręce trafił recenzowany dzisiaj produkt wyjątkowo i ku mojemu zdziwieniu korzystam z jego obecności bardzo regularnie. A mowa od scrubie Organic Shop o zapachu sycylijskiej pomarańczy. Zapraszam :)
  

Skład: Sucrose, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Cocamidopropyl Betaine, Aqua, Parfum, Limonene, CI 77492, CI 77491
  
Opis producenta: Tonizujący scrub do ciała z organicznym olejkiem pomarańczowym oraz naturalnym cukrem natychmiast przywraca skórze gładkość i elastyczność.
  
  
Do zakupu tego właśnie peelingu zachęciło mnie opakowanie, a dokładniej informacja, że produkt jest w 99,54% naturalny i nie zawiera SLS, parabenów i silikonów. Zrobiła się ostatnio moda na naturalne kosmetyki, ale nie ulegałam jej, bo wydawało mi się, że kosmetyki z tej grupy są drogie. Nic bardziej mylnego. Na promocji w Tesco ten pojemniczek 250ml kupiłam za niecałe 9zł. 
    

A wewnątrz kryje się drobnoziarnisty cukier zanurzony w gęstej, kremowej masie przypominającej nieco w konsystencji plastelinę. "Na sucho" cukrowa masa jest bardzo plastyczna. Dopiero po zwilżeniu nadaje się do rozsmarowania po ciele. Całe szczęście, bo nie lubię rzadkich peeling'ów, które ściekają z dłoni. Drobinek jest dużo a w trakcie masażu czuć, że dobrze wykonują swoją "robotę". Bardzo dobrze radzi sobie z martwym naskórkiem i pięknie wygładza ciało pozostawiając je jakby nawilżone, zatem użycie balsamu po peelingowym zabiegu można uznać za zbędne :) Zapach jest bardzo subtelny i nieziemskiego pomarańczowy co dodatkowo umila czas poświęcony pielęgnacji naszej skóry, chociaż niestety po spłukaniu nie utrzymuje się na niej. Scrub Organic Shop wpisuję na listę moich ulubieńców i z przyjemnością wypróbuję inne warianty zapachowe.
  
  
 __________________________________________________________________________________________

Znacie? Lubicie? Polecacie?
Podzielcie się swoimi wrażeniami :)
  
Pozdrawiam,

8 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji próbować tego cudeńka, ale zachęciłaś mnie strasznie swoją recenzją. Myślę, że niedługo wezmę go w swe łapki i rozpocznę testy. Na co dzień używam peelingów z Organique, też są świetne.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie.

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi Organique też znam, ale te jednak do najtańszych nie należą :)

      Usuń
  2. Znam i bardzo lubię ^^ Mam za sobą już kilka opakowań i też kupuję na promocjach w Tesco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach cytrusów
    muszę koniecznie wypróbować :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię produkty o zapachu pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda zachęcająco
    ciekawe czy tak samo pachnie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego produktu jeszcze nie znałam, ale chyba się skuszę - może i ja zacznę być mniej zapominalska jeżeli chodzi o peeling :D Zawsze mi się przypomina już po fakcie haha
    Szkoda tylko, że nie utrzymuje się zapach chociaż troszeczkę, ale tak czy siak za taką cenę chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony scrub!
    Polecam też inne zapachy ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.