sobota, 10 grudnia 2016

5 propozycji breloków na święta

Breloki nigdy nie są przemyślaną przeze mnie formą rękodzieła. Powstają z elementów, które pozostały mi w nadmiarze po składaniu bransoletek, a dodatkowo uzupełnione najczęściej ostatkami wstążek, z których nie da się już zawiązać dwóch kokardek do kolczyków. Jak widać nic u mnie nie ginie i nawet resztek przydasiów się nie wyrzuca :) 
  

Grudzień pędzi jak szalony i to właściwie już ostatnia szansa na zakup prezentów lub biżuterii, która będzie towarzyszyć nam przy wigilijnej wieczerzy. Zamówienia mojej biżuterii możecie składać tylko do 19 grudnia, ale pamiętajcie, że im szybciej tym większa szansa, że zamówione produkty dotrą do Was przed świętami. W butiku na DaWandzie możecie skorzystać z kodu rabatowego FreeShipping2016 na darmową wysyłkę przy zamówieniu za min. 80zł.
  
   
 
 
 

Pozdrawiam,

7 komentarzy:

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.