wtorek, 8 listopada 2016

Świąteczne szaleństwo - czas start!

Świąteczne stoiska sukcesywnie pojawiały się już w październiku. Ba, już w pierwszym tygodniu października widziałam na ipla.tv pierwszą świąteczną reklamę, to Glade się tak pospieszył. Tuż po Wszystkich Świętych w sklepach nastąpił wysyp świątecznych produktów. Staram się bronić przez ogarniającym mnie nastrojem świątecznym, żeby przedwcześnie mi się to nie znudziło, niemniej z perspektywy konsumenta uważam to za dobre rozwiązanie. Sama prezenty zamierzam kupić i popakować już w listopadzie, żeby w najgorętszym przedświątecznym okresie mieć spokojną głowę i nie załatwiać wszystkiego w pośpiechu :)
  
  
Okreś świąteczny rozpoczął się również u Theresa Ursula's Jewelry. Sklepy zostały uzupełnione o świąteczną biżuterię. Już dziś zapraszam Was do zamawiania prezentów na Mikołajki i Święta. Pamiętajcie, że im bliżej świąt tym mniejsza szansa, że dostaniecie te słodkości, które akurat wcześniej sobie wymarzyliście. No a przede wszystkim wcześniej = spokojniej. Nikt nie sprzątnie Wam upatrzonych produktów sprzed nosa i wszystko dojdzie na czas, jeszcze przed pocztowym, przedświątecznym chaosem :)
 
Specjalnie dla Was został utworzony sklep na darmowej platfomie otwarte24, gdzie kupicie moje wyroby -15-30% niż w sieciowych butikach, czyli taniej o prowizję przez nie pobieraną :) Oto miejsca, gdzie zakupicie biżuterię Theresa Ursula's Jewelry (wystarczy kliknąć w wybraną pozycję, aby nastąpiło przekierowanie):
  
    
 
 
  

Pozdrawiam,

14 komentarzy:

  1. W tym roku strasznie wcześnie zaczęły się pojawiać w sklepach świąteczne ozdoby, a co do reklam to także widziałyśmy już ich mnóstwo! Te kolczyki są przeurocze ^^ Ale byśmy sobie takie schrupały hehe :D Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, z każdym rokiem jest coraz wcześniej. A skoro Kevina puszczali już w sierpniu to i patrzeć jak za parę lat świąteczne kampanie reklamowe ruszą pod koniec lata :P

      Usuń
  2. Zawsze byłam i będę fanką Twoich wyrobów <3 Jestem z Tb od bransoletek z muliny na fbl więc zawsze gęba się cieszy, kiedy widzę nowe wyroby na Twoim blogu :D Piękne te choinki i mam nadzieję, że nie poprzestaniesz tylko na nich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa serio?! :O Przecież to kopę lat! Czyli pamiętasz te moje upokarzające, pierwsze próby z rękodziełem :P

      Usuń
  3. Dla mnie to lekka przesada, żeby przygotowywać się do świąt już od Listopada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważałam dopóki nie wyprowadziłam się od rodziców. Wcześniej tylko leżałam i pachniałam :P Aż tu nagle bach i wszystkie obowiązki spadły na moje ramiona, w dodatku praca bardzo uszczupliła czas na ich wykonywanie. Ja nie mówię o przyozdabianiu mieszkania już w listopadzie :P Prezenty i ozdoby kupuję już teraz i znajduję im miejsce w pustych szafkach lub w piwnicy. Natomiast w grudniu będę mogła już ze spokojną głową zająć się porządkami, strojeniem mieszkania, gotowaniem i pieczeniem. Z mojej perpektywy nie tak dużo czasu pozostało do świąt, minie nim się obejrzę i jeszcze czasu będzie mi mało na wyrobienie się ze wszystkim :)

      Usuń
  4. Ja już przepadłam. W Pepco nowości świąteczne, także już jestem prawie gotowa na święta.
    Urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, a ja niedawno w Pepco byłam i niczego świątecznego nie widziałam :( Za to kupiłam już parę drobiazgów w chińczyku :P No i w TK Maxx już od października półki się uginają od świątecznych gadżetów ^^

      Usuń
  5. Słodycze dla każdego, dla osób na diecie również ;).
    W tym roku bardzo szybko Święta zawitały w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię przedwczesnych reklam i zdobienia supermarketów i galerii handlowych. Traci się przez to cały nastrój świąteczny tuż przed świętami :( Ja co roku skrupulatnie dokupuję coś skromnego do domu, nie lubię mieć zbyt dużo gratów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku faktycznie dużo szybciej zaczęły pojawiać się w sklepach świąteczne rzeczy i również jestem za tym by prezenty kupować już teraz - rok temu skrupulatnie zapisywałam w notatniku pomysły na prezenty ,żeby przypadkiem nic nie uciekło z głowy, bo czasem pojawiały się od tak. I w listopadzie miałam już przygotowane podarunki dla wszystkich najbliższych, a gdy patrzyłam jak ludzie biegają 3 dni przed świętami po sklepach, albo w dzień świąt [ o zgrozo] to się cieszyłam, że miałam to już ogarnięte :)
    A kolczyki rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześnie nie wcześnie... mi tam w tym roku udało się nie poczuć przedwcześnie świątecznej atmosfery. Jutro zaczyna się grudzień a ja nadal nic nie czuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.