wtorek, 15 listopada 2016

Świąteczne cukierki

Świąteczne candy canes co roku są moim ulubionym wzorem. Choć proste - nie zawsze wychodzą i mam po nich mnóstwo modelinowych "odpadów" :) A jeżeli już jakieś modelinowe kolczyki goszczą na moich uszach to właśnie one, bo to one najbardziej kojarzą mi się ze świętami.
  
  
Takie niejadalne cukierki oraz inne świąteczne wzory możecie kupić już w moich internetowych sklepikach. Specjalnie dla Was został utworzony sklep na darmowej platfomie otwarte24, gdzie kupicie moje wyroby -15-30% niż w sieciowych butikach, czyli taniej o prowizję przez nie pobieraną :) Oto miejsca, gdzie zakupicie biżuterię Theresa Ursula's Jewelry (wystarczy kliknąć w wybraną pozycję, aby nastąpiło przekierowanie):
  
  
A tymczasem zapraszam to obejrzenia wszystkich tegorocznych canes'ów :)      
   
 
 
 
 
 
  
Pozdrawiam,

4 komentarze:

  1. Chociaż tworzysz czasem różne wymyślne wzory to takie proste cukiereczki w świątecznym klimacie też są moimi ulubionymi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie tu nie było. Czas ponadrabiać ;) A ja tam za takimi laskami nie przepadam. Są oczywiście śliczne, ale jak dla mnie za proste, wolę bardziej ekstrawaganckie wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu modelinowo się u ciebie zrobiło *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.