wtorek, 27 września 2016

Podsumowanie miesiąca - WRZESIEŃ 2016

No i nadeszła jesień. Za chwilę październik i powrót do szkoły w nowym składzie i na nowym kierunku. Jak oceniacie mijający miesiąc? Wrzesień dał czadu! Lato pożegnało nas z klasą. Brakowało mi tego słońca i ciepła. Miło, że jeszcze w tym roku, po brzydkim sierpniu, mogłam się tym ciepłem nacieszyć. Zapraszam na podsumowanie września.
  

PRYWATNIE
   
Wrzesień przyniósł ze sobą mnóstwo wątpliwości w kategoriach pracy i dalszej kontynuacji nauki. Początkowo chciałam rzucić pracę. Część znajomych to propsowała, część przekonywała, żebym nie podejmowała pochopnie emocjonalnych decyzji. Zdecydowałam się pozostać na „starych śmieciach”, ale zdaje się, że nie na długo. Prawdopodobnie szefowa zamyka działalność z końcem miesiąca i tak czy siak zostanę bez pracy :) Szkolnie: zrezygnowałam z kosmetyki odczuwając braki w wiedzy i umiejętnościach jakie mi przekazano. Zapisałam się za to dla zabicia wolnego weekendowego czasu na BHP :) A chwilę później, po doczytaniu zmienionego regulaminu i cennika szkoły, z tym samym kierunkiem przepisałam się do innej szkoły. O! Taki chaos i bieganie z dokumentami! :)
  
  
Wrzesień to ostatni „luźny” miesiąc tego roku, chociaż boleśnie odczułam przypływ obowiązków po dwumiesięcznej labie. Aż strach pomyśleć jak podsumuję kolejny miesiąc :D Wolny czas wykorzystaliśmy na rodzinne odwiedziny w Olsztynku i Bartoszycach, a od października wszystko się ukróci. Praca, szkoła, nauki przedmałżeńskie i tak w kółko. 
    
  
ROZRYWKOWO
    
Właśnie przeżywam muzyczny powrót do największych przebojów The Beatles. Zajrzałam też do książki, której czytanie przerwałam na początku roku, a wciągnęłam się tak, że czytam już trzecią :) Obecnie w torebce noszę „Pawilon Kwiatu Brzoskwini” Mingmei Yip i małymi kroczkami czytam podczas podróży autobusem miejskim do pracy – to jedyna wolna chwila, kiedy mogę sobie na tą przyjemność pozwolić. Serialowo dużo się dzieje. Powrót Singielki, Przyjaciółek, nowy serial Na Noże. Jestem też na bieżąco z nowymi odcinkami „Fear the Walking Dead” i „Pretty Little Liars” :)
  
  

ZAKUPOWO
  
Second-hand ponownie święcił triumfy. Wzbogaciłam się o 11 nowych ciuszków nie przekraczając 70zł :) Odwiedziłam też kilka sklepów odzieżowych i drogerie kosmetyczne. Generalnie pozwoliłam sobie zaszaleć, ale teraz czas przekazać zakupową pałeczkę narzeczonemu – niech teraz on o siebie zadba :D
    
 
      
RĘKODZIELNICZO
  
Początek miesiąca rozpoczęłam w jesiennym stylu. Wkrótce podzielę się z Wami nowym jesiennym naszyjnikiem i grzybowymi kolczykami :) A pod koniec września, jak co roku, pochłonęły mnie zamówienia na Dzień Chłopaka.
  
  
__________________________________________________________________________________________
   
A jak Wam minął wrzesień?
Jak tam uczniowie po pierwszym miesiącu szkoły?
A w jakim nastroju studenci przed nadchodzącym rokiem akademickim? :)
Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. Aaaaaa beatlesi! No i przepadłam przez Ciebie :) Też ich uwielbiam.
    In2u <3 mój ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego słuchania ^^

      IN2U jest spoko, ale strasznie słaba trwałość. Trochę żałuję zakupu.

      Usuń
  2. Pamiętam jak zamawiałam dwa lata temu te zawieszki i z tego co wiem nadal są całe i niezniszczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Mam nadzieję, że dobrze się chłopcom "noszą" :)

      Usuń
  3. Zakręcony ten twój wrzesień :3
    Choć nie lubię jesieni to lubię ten okres właśnie za powrót seriali. Jest co oglądać wieczorami co nie? :P
    A zakupy świetne zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no faktycznie! Seriale to świetne zabijacze czasu dla leniwych :P

      Usuń
  4. Widziałam właśnie na instagramie, że jednak straciłaś tą pracę :( Trzymam kciuki, na pewno znajdziesz coś równie fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Aj weź, nawet nie chcę myśleć o ponownym szukaniu, odbieraniu telefonów, stresujących rozmowach i pracy pod presją. Dobrze, że przynajmniej Bartek dobrze zarabia, ale i tak przede mną trudny okres.

      Usuń
  5. Też kiedyś biegałam z papierami przy zmianie uczelni. Teraz nawet miło to wspominam chociaż było dużo zamieszania. Powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :) Właśnie po pierwszych zajęciach jestem, będzie hardcore :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.