poniedziałek, 14 grudnia 2015

Świąteczne babeczki

Ale ten czas leci! Od 4 listopada zadręczam mamę sms'ami z odliczaniem: "Jeszcze tylko ... dni do świąt!", a tymczasem dziś wpisując w miejsce kropek "10" dotarło do mnie, że to jeszcze tylko nieco ponad tydzień. Nie tylko muszę sprężyć się z dokupowaniem ostatnich prezentów, ale i czas określić termin ostatniej wysyłki przedświątecznej mojej biżuterii. Zatem Kochani, jeżeli chcecie obdarować kogoś biżuterią mojego wykonania lub samemu dumnie prezentować ją podczas świąt to:
  

  
ZAMÓWIENIA MOŻNA SKŁADAĆ JUŻ TYLKO DO NIEDZIELI 20.12.2015
a opłacać do 21.12.2015.
Ostatnie wysyłki nastąpią 21 i 22 grudnia poleconymi priorytetami, 
aby wszystko na spokojnie dotarło do Wigilii :) 
  
  
Zapraszam po resztki dostępnego w tym roku asortymentu (uzupełnień sklepu już nie będzie) na DaWandę: http://pl.dawanda.com/shop/theresaursulasjewelry
  


 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. O mniam :) jakie smakowite babeczki :) Aż mi się coś słodkiego zachciało :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! :D
    Dawno mnie tutaj nie było, bo mi podczas zmiany adresu bloga blogspot wyrzucił listę blogową, a ja nie miałam nigdzie kopii zapasowej i nie odtworzyłam listy wszystkich odwiedzanych przeze mnie blogów :C

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.