piątek, 9 stycznia 2015

WOŚPowa biżuteria dla konika

A co powiecie na biżuterię dla zwierzaka? Na pomysł stworzenia okazałej błyskotki dla konia wpadła miłośniczka tych zwierząt - Paulina Paloma Halat i jednocześnie została koordynatorką projektu oraz zajęła się zszywaniem wszystkich elementów w całość. Jak Wam się podoba? Ja to żałuję, że nie jestem koniem :D 
Zapraszam do licytacji: http://aukcje.wosp.org.pl/prezenterka-i-napiersnik-al-shamaal-bizuteryjki-i1234262 Jeśli sami nie możecie licytować to pomóżcie w rozsławianiu aukcji, udostępniajcie, zapraszajcie znajomych. A może znacie jakiegoś miłośnika koni? ;)
  
Mnie przypadło wykonanie dwóch elementów do napierśnika:
  

  
Modelka: Karina
  


  
Modelka: Paulina Paloma Halat, czyli nasza zdolna i piękna koordynatorka :)
  

  
Zdjęcia  Jolania Photography i detale końskiej biżuterii :)
   
  
  
  
A do kompletu powstała jeszcze bransoletka, którą można licytować TU.
Zdjęcia: Aneta Mikulska
  


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

3 komentarze:

  1. Naprawdę prześliczny projekt. Moja koleżanka zwariowała na jego punkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło naprawdę cudownie! :)
    Jestem pod wielkim wrażeniem, gratulacje dla Ciebie i wszystkich twórczyń!
    Byłabym wdzięczna za zostawienie śladu po sobie na moim blogu, aby pomóc mi rozruszać mojego lekko zakurzonego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Wspaniale jest patrzec ile osób chce pomagać i przyłączać sie do akcji :) bo do wykonania tego dzieła musiało się zaangażować mnóstwo osób! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.