czwartek, 8 stycznia 2015

Modeliniarki dla WOŚP 2015


  
W tym roku organizacja WOŚPowych projektów ruszyła tak szybko, że modeliniaki mogłyby się wcale nie pojawić, gdybym nie zorientowała się, że to już, teraz. A z racji tego, że z roku na rok biżuteryjek przybywa zorganizowano sztab, który zarządza poszczególnymi projektami i to mi przyszło być koordynatorką modelinowych projektów. Zatem wszystkie te bransoletki są MOJE (Ha! Chciałabym!), nawet jeżeli nie ma w nich mojego elementu :P
 
W trakcie debat z modeliniarkami nad tematem tegorocznych bransoletek byłam już zapisana do trzech sutaszowych projektów. Nie chciałam zatem pchać się na siłę do modeliniaków i o swoje charmsy wzbogaciłam jedynie dwie z czterech bransoletek :)
 
W opisie każdej bransoletki znajdziecie link odsyłający Was na aukcję. Jeżeli sami nie możecie licytować to rozpowszechniajcie nasze prace, bo każdy dodatkowy grosz dla WOŚP się liczy!
  
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
ŻYWIOŁY
  
 
Miałam ogromną nadzieję, aby ten projekt wypalił, chociaż ciężko było zwerbować do niego chętnych. Marzyło mi się coś niesłodkiego, tak dla odmiany :) Dlatego też jako pierwsza wykonałam charmsa, jako wzór dla koleżanek modeliniarek, aby zachęcić do przystąpienia do projektu. Mój charms to żywioł WODA z wykorzystaniem mojej ulubionej polskiej latarni Stilo. A że jestem maniaczką latarni morskich wiecie z mojego podsumowującego 2014 rok posta - mam całą kolekcję latarnianych pocztówek!
  
    
Zachęcam do licytacji tutaj:

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
PASTELOWE SŁODKOŚCI


Bransoletka, która bije rekordy popularności, nawet w stosunku do zeszłorocznych. Już teraz kwota licytacji wskoczyła na 500zł! Mój jest lodzik z fioletową gałką. Ogromne wyzwanie dla mnie, bo jeszcze nigdy nie lepiłam tak małego loda, ma zaledwie 2cm długości.

 
Licytacja odbywa się tu:
  
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
DLA ŁASUCHA


Cóż mogę powiedzieć? Chociaż sama nie ulepiłam do tej bransoletki żadnej słodkości to wszystkie te cudeńka trzymałam i macałam w łapkach. Są znacznie piękniejsze niż na zdjęciu! Zresztą to tyczy się wszystkich czterech bransoletek. Zarówno charmsy, jak i bazy z pudełkami to małe dzieła sztuki! 
Zapraszam do licytacji:
http://aukcje.wosp.org.pl/bransoletka-dla-lasucha-z-8-slodkimi-charmsami-i1221797
   
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
BAJKOWA dla mamy i córki
   

A tu coś specjalnego, z myślą o tych młodszych i tych starszych! I tu bardzo na Was liczymy, bo bransoletka była wystawiana poza "Biżuteryjkami" i nie ma takiego rozmachu. Piękne są te charmsy (szczególnie Kłapouchy, aż szkoda, że będę musiała się z nim pożegnać po zakończeniu aukcji)! Żaden z charmsów nie jest mój, a o twórcach bransoletki przeczytacie bezpośrednio na aukcji :)
Licytacja:
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

3 komentarze:

  1. Fantastyczne! Mi najbardziej podoba się żywiołowa bransoletka. Również uwielbiam motyw latarni morskiej, więc szczerze zachwyciłam się tą zawieszką, zanim zdążyłam przeczytać, że jesteś jej autorką :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie bransoletki są prześliczne! I gratuluję, że udało Ci się to wszystko ogarnąć ;) Bardzo podoba mi się bransoletka "żywioły"- jest prześliczna! I sam pomysł, żeby żywioły były na kształcie serca- genialne ;) Chyba najbardziej podobają mi się charmsy z żywiołów ziemia i woda... ale wszystkie są prześliczne! Cudowna jest też bransoletka bajkowa- podobnie jak tobie zakochałam się w Kłapouchym. Oczywiście, słodkości też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe bransoletki! Wszystkie ogromnie mi się podobają :) Twoje "cegiełki" są bardzo ładne. Latarnia morska podbiła moje serce! :D

    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.