wtorek, 6 stycznia 2015

Biżuteryjki dla WOŚP - kolia PRINCESS'S DREAM

Zapraszam Was do licytacji przepięknej, okazałej kolii ślubnej "Princess's dream", którą miałam przyjemność współtworzyć! Pomysłodawczynią i koordynatorką projektu była Ewa Matuszewska i to pod jej przewodnictwem grupa 42 kobiet wykonała po kilka elementów w technikach sutasz i beading. Więcej szczegółów w opisie aukcji: http://aukcje.wosp.org.pl/princess-s-dream-kolia-slubna-bizuteryjki-i1227144
 
Jeżeli sami nie możecie licytować, pomóżcie w rozsławieniu aukcji! Udostępniajcie, pokazujcie znajomym! A może znacie jakąś przyszłą Pannę Młodą? ;) Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany fundacji WOŚP!
   
A oto jak kolia prezentuje się na Ewie Kozub w obiektywie Jolania:
   

  
  
  
Ja uszyłam aż sześć elementów, choć w planach były tylko trzy. Materiałów (które sponsorował sklep Korallo) otrzymałam więcej niż się spodziewałam, zdecydowałam się wykorzystać je wszystkie :) Kto odnajdzie mój niewielki wkład wśród wszystkich elementów kolii? Ja znalazłam 4 :)
  
  
Jak podoba Wam się efekt? Ja jestem pod wielkim wrażeniem, że Ewie udało się ogarnąć 140 elementów i połączyć w jedną, spójną i piękną całość <3
 

4 komentarze:

  1. Przepięknie Wam wyszła <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest tak niezwykłe, że po prostu Ah!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite. Nawet nie jestem w stanie wyobrazić sobie, ile pracy zostało włożonej w ten naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie Wam to wyszło. A ile pracy w to włożyłyście!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.