sobota, 10 stycznia 2015

Biżuteryjki dla WOŚP - Głębia Oceanu

Ostatnim projektem Biżuteryjek dla WOŚP, w którym brałam udział jest bransoletka "Głębia Oceanu", do której uszyłam element do jednej z baz. Bransoletkę licytować można tu: http://aukcje.wosp.org.pl/glebia-oceanu-dwie-bransoletki-8-cudnych-charmsow-i1227109 Udostępniajcie i polecajcie znajomym! Jutro finał a może ktoś jeszcze chciałby powalczyć o bransoletkę :)
  
Poniżej możecie zobaczyć kolaż z kobitkami, które współtworzyły bazę:
  

  
Tak prezentuje się baza po zszyciu przez Ewę Matuszewską - koordynatorkę:
  
  
A tak prezentuje się całość, czyli obie bazy z charmsami:
    
   
 
  
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

2 komentarze:

  1. Ej, tej bransoletki nie widziałam na aukcjach, musiałam ją pominąć O.o
    Jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Widać, że włożyłyście w to ogromną pracę!

    Pozdrawiam ~ Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.