czwartek, 18 grudnia 2014

Sznurkowe bransoletki na święta

Wspominałam już jakiś czas temu, że zakupiłam sobie takie fajne skręcane sznureczki z dodatkiem złotego. Z myślą o dodatku do sutaszu, ale z tego pomysłu zrezygnowałam, zakrawałoby to na tandetę. No i tak leżały, aż w moje ręce trafiły końcówki, w które powklejałam sznureczki. I tak powstały bransoletki, do których poprzywieszałam w większości jeszcze zeszłoroczne niewykorzystane modelinowe zawieszki.
  
  
  
   
   
  
  
  
  
  
  

3 komentarze:

  1. Sznureczki są rewelacyjne, pięknie wyglądają te bransoletki :) jedne z lepszych, jakie tu widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.