sobota, 6 grudnia 2014

Świąteczny brelok z pierniczkami

Nigdy takich breloczków nie robiłam, wydaje mi się, że z półfabrykatami w kolorze antycznego złota (które rzadko u mnie goszczą) prezentują się najlepiej. Niemniej jednak pozostało mi sporo niewykorzystanych pierniczków, cukierków i innych elementów i postanowiłam wykorzystać wszyściutkie, co do jednego w bransoletkach i breloczkach. Dziś jeden z nich :) Przy okazji możecie zobaczyć pierwsze efekty mojego tegorocznego zmagania się z Fimo Liquidem. Chyba udało mi się rozgryźć tę substancję, bo coraz bardziej satysfakcjonują mnie efekty. Dla przypomnienia TU (click) ciasteczko sprzed prawie roku hihi :)
 


7 komentarzy:

  1. Świetny breloczek i ten idealnie nałożony fimo liquid *O* Zastanawia mnie jedno, ten taki nie wiem jak to nazwac-prostokątny haczyk u góry wstazki...To on jest tak po prostu zaciśniety i się trzyma czy go czymś przykleiłas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem jak się ten haczyk nazywa :] Jest zaciśnięty, a w środku jest też trochę kleju, żeby się wstążeczki nie wysunęły :)

      Usuń
  2. Śliczny, zimowy breloczek. Jak dla mnie, srebro prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Jejciu, jak Ty potrafisz genialnie dobierać kolory. Bardzo mi się podobają Twoje połączenia kolorystyczne, ja się strasznie boję eksperymentować... :/ A Tobie to genialnie wychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.