wtorek, 23 grudnia 2014

Reniferowe ciastko

Choć chciałam je opublikować jako pierwsze na początku grudnia to wstrzymałam się, bo to moje naulubieńsze! Prawdziwe wypieki są idealnym inspiratorem, a te reniferki powstały na podstawie ciastek, które znalazłam w internetach. Kształt renifera ręcznie rozrysowałam na kartce, wycięłam, a następnie skalpelem wycięłam kształt w modelinie wzdłuż konturu. Wypiekane trzykrotnie ze względu na trzy warstwy liquidu. Reniferki mają wplecione w rogi kolorowe lampki. Mnie efekt się podoba, a Wam? ;)
   

5 komentarzy:

  1. Wow! Bajecznie się prezentują! Najlepiej Ci wyszły chyba ich mordki, takie... cukierkowe! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są <3
    Mega mi się podoba ten pomysł na wykorzystanie figury ciastka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Są genialne! Naprawdę musisz częściej robić takie warstwowe ciacha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.