czwartek, 4 grudnia 2014

Kolekcja SKANDYNAWSKIE WZORY

Kto nie lubi takich zimowych wzorów? Nie mogąc się zdecydować na jeden wykonałam aż 6 par kolczyków :)
  





   
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
  
Wczoraj dotarły do mnie buciki śniegowce, ale niestety okazały się za małe. Gdyby ktoś był chętny odsprzedam. Rozmiar 36. wkładka wg. sprzedawcy na allegro 23,5cm, w rzeczywistości (mierzone przeze mnie) 23cm. Są porządnie wykonane, sztywne, z bardzo grubym puszkiem w środku, a podeszwa jest sztywna, trwała i gumowa (nie piankowa, jak to zwykle się zdarza w takim rodzaju butów). Dziś zamówiłam sobie już większy rozmiar, a te odstąpię chętnej osobie za 30zł z wliczoną wysyłką (ja zapłaciłam 36zł). Kontakt i więcej zdjęć: theresaursulasjewelry@o2.pl
  
http://baleno.home.pl/hurtowniaZdjecia/EM12-05%20BLACK.jpg

6 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się te z pierwszego, trzeciego i piątego zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy wzór podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wzory są cudne :) Uwielbiam ich użycie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Uwielbiam takie wzory! :) A z Twoich kolczyków najbardziej podobają mi się przedostatnie :3 Szkoda tylko, że nie mogę chodzić w ubraniach z tymi wzorami bo mi nie do twarzy :c
    Piękne butki! Niestety mam za dużą stopę, wybacz :P A się ostatnio za podobnymi rozglądam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Uwielbiam święta i zimowe motywy! Niektórzy twierdzą, że to dość banalne i tandetne, ja jestem przeciwnego zdania. Uważam, że takie motywy przywołują dużo ciepła na serduchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno czytałam artykuł o tym, że akrylowe świąteczne sweterki są tandetą i również mam odmienne zdanie. Uwielbiam takie świąteczne motywy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.