niedziela, 21 grudnia 2014

Ciasteczkowe choinki

Oj, siedzenie w domu mi nie służy... Teraz, kiedy nie muszę się już uczyć ani o nic martwić i nadszedł wymarzony relaks to nudzi mi się tak potwornie, że nie wiem jak do świąt doczekam :) Już nawet za starą, poczciwą mulinę się wzięłam, żeby czas zabić i plotę bransoletki :D

W sierpniu zakupiłam sobie na ebayu takie fajne, choinkowe wykrawaczki, za - UWAGA! - 4zł z darmową wysyłką! Zastanawia mnie czy w krajach azjatyckich mają jakikolwiek zysk, bo u nas to już byłoby nawet dokładanie do biznesu, sama wysyłka na terenie kraju droższa. Niemniej jednak warto wspomnieć, że można tam znaleźć w cenie 3-5zł z darmową wysyłką zestawy do ciastek z tłoczkami, które (identyczne zresztą) kupujemy na allegro lub w sklepach dla modeliniarek w cenie nawet sześciokrotnie wyższej. Wykrawaczki miały być do świątecznych pierników, ale w zestawie trafiła się jedna nieduża 3,5-centymetrowa, która idealnie nadała się do modelinowych kolczyków :)
   


4 komentarze:

  1. Śliczne kolczyki (zresztą jak zwykle ;) )
    A tak z ciekawości zapytam pod jakim hasłem wyszukujesz wykrawaczki na ebayu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu "cutters" a potem oznaczam w panelu z boku jaka maksymalna cena mnie interesuje i żeby wyniki były tylko z darmową wysyłką :)

      Usuń
  2. Piękne !!! Bardzo naturalnie wyglądają, jak prawdziwe pierniczki z lukrem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.