poniedziałek, 24 listopada 2014

Challenge Accepted #4: Oszronione liście

Kilka dni temu zdecydowałam się ulepić coś w końcu na wyzwanie Kreatywnego Kufra, bo zabieram się do tych wyzwań calutki rok, każdego miesiąca powtarzając sobie "w tym miesiącu już na pewno" a ostatecznie nie powstaje nic. Nie wiem czy moje zgłoszenie zostanie przyjęte, bo moja praca zdecydowanie różni się od dotychczasowych zgłoszeń i nie do końca trzymałam się kolorystyki, a bardziej skupiłam się na motywie. Niemniej jednak było to wyzwanie dla mnie samej i przyjemnie spędziłam wieczory dopracowując te listki :)
 
Do rzeczy: inspirując się zdjęciem MrÓ skupiłam się głównie na motywie oszronionych liści. Od kolorystyki nieco odeszłam, bo zależało mi, aby liście same w sobie przypominały liście, a te powstały z dwóch blendowanych do efektu ombre odcieni brązu masy Sculpey III. Ich kształt wycinałam samodzielnie przy pomocy skalpela. Liście pokryte są modelinowym szronem i delikatnie przymrożone mieszaniną sypkiego, srebrnego pigmentu z moją ulubioną porporiną mieniącą się jak rybia łuska. To połączenie sprawia, że w zależności od ustawień światła brzegi mienią się odcieniami srebra, błękitu i grafitu. I choć nie sposób ten efekt ująć na zdjęciach to przynajmniej częściowo udało mi się zachować kolorystykę z fotografii MrÓ :) W planach wykończenie miało być bogate, jednak po wielu przymiarkach zdecydowałam się tylko na niewielki koralik Fire Polish, aby nie przyćmić listków. Tamtadauu! Jak się podoba? :3
  


  
http://3.bp.blogspot.com/-JHEELsGmY0Q/VEP8EvHxiNI/AAAAAAAAGlk/w-j6nF1A-8o/s1600/Wyzwanie%2B-%2BFoto%2Binspiracja%2B%234.png
Autor zdjęcia: MrÓ.

13 komentarzy:

  1. Prześliczne, idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślałam, że to jakieś ciacha :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie się prezentują! Życzę powodzenia w wyzwaniu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! Śliczne zdjęcia, aż przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolczyki! W niebanalny sposób wykorzystują motyw pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są! A pierwsze zdjęcie w zimowym klimacie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fanie to wygląda. Robienie kolczyków (tak żeby wyszły symetryczne) jest bardzo trudne, ale ty sobie świetnie z tym wyzwaniem poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nie są zbytnio symetryczne, ale to w końcu listki, więc muszą wyglądać nieco inaczej :) Jedynie długość i szerokość w obu się zgadza :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.