środa, 12 listopada 2014

Beading po raz trzeci

Ufff, za mną 4 dni intensywnej pracy na biżuterią świąteczną :) Nad modeliną siedziałam od świtu do nocy, a kładąc się spać z obolałym kręgosłupem już myślałam o tym co będę robić następnego dnia, a jednocześnie przeklinałam swój zapał, który nie dawał mi się wyspać :D Naprawdę, dawno nie czerpałam takiej przyjemności z tworzenia. Tereska chyba wraca do rękodzielniczego świata, cieszycie się? Moja rzadka obecność niestety wpłynęła też na statystyki bloga i sama zastanawiam się czy ktoś tu jeszcze zagląda.
Już 90% świątecznej biżuterii, którą planowałam zrobić już jest zrobiona, aczkolwiek sądząc po pochmurnej, mglistej pogodzie nie wiem czy uda mi się wszystko w najbliższym czasie obfocić. Jest dużo wykrawaczkowych ciasteczek, na których doskonaliłam tworzenie i nakładanie liquidowych polew i nieskromnie przyznam, że poszło mi całkiem nieźle ;) Ale to zobaczycie już wkrótce.

Poniżej moje dalsze zmagania z beadingiem :)
  


9 komentarzy:

  1. Kolczyki mają deszczowy klimat. ;)
    Och, mam nadzieję, że za szybko nie pokażesz tych świątecznych wyrobów, bo obiecałam sobie, że dopiero w grudniu przejrzę świąteczne posty u innych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie biorę udziału w corocznym wyścigu szczurów, więc mi się nie spieszy :) Świąteczne wzory zaczynam wcześnie publikować, jeżeli mam ich bardzo dużo, a w tym roku, chyba aż tyle ich się nie uzbiera :P
      W każdym razie pierwszy post pojawi się jeszcze w listopadzie :)

      Usuń
  2. Te kolczyki świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są :)
    Ja zaczynam swoją przygodę z beadingiem i czuję, że się w to mocno wkręcę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na nici monofilowej :) Aczkolwiek nie wiem czy jest między nimi jakaś różnica :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie najpiękniejsze z Twoich dotychczasowych beadingowych wzorów, przynajmniej wg mnie :3

    A co do zapału tworzenia - zazdroszczę, jak również tego że masz na to czas, ja od końca sierpnia nie miałam w dłoni modeliny czy koralików :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zdasz maturę i będziesz miała długie wakacje to sama nie będziesz wiedziała co z czasem zrobić :D

      A ja przez ostatnie miesiące chociaż miałam czas to zapału brakło :(

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.