czwartek, 23 października 2014

Beading 2.0 / Kto mi wyśle darmową pocztówkę? ]=>

Małe Swarki rivioli nie są takie drogie, więc zaopatrzyłam się w kilka kolorów i zaraz po mojej pierwszej beadingowej próbie wzięłam się za kolejną. A kryształki obszyłam Toho i Fire Polish. Wciąż bazuję na prostych wzorach, w ten sposób najprościej dojść do perfekcji. Jeszcze długa droga przede mną :)
  


  
.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.

Kto mi wyśle darmową pocztówkę?
Dziś, dzięki mojej postcrossingowej koleżance dowiedziałam się o stronie, na której codziennie, z jednego komputera można wysłać jedną kartkę za darmo, z dowolnym zdjęciem. Strona sprawdzona i polecana przez postcrosserów. Czy ktoś z Was zechciałby mi wysłać taką darmową pocztówkę? Sprawa jest prosta - wrzucasz zdjęcie, które ma być pocztówką a następnie podajesz adres adresata i treść (wystarczy data, krótkie pozdrowienia lub cytat i podpis), jaką chcesz umieścić. Firma drukuje pocztówki i wysyła zupełnie za darmo. To dla mnie idealna szansa na skompletowanie pocztówek, których prawdopodobnie nigdzie nie produkują :) Wprawdzie mogłabym sobie wysyłać je sama, każdego dnia po jednej, ale wówczas nie ma już tej magii i mija się z ideą postcrossingu, dlatego za bezinteresowną pomoc będę przewdzięczna. To coś co nic nie kosztuje, zajmie Ci kilka minut a mnie sprawi ogromną radochę :)
Jeżeli ktoś chciałby mi pomóc zapraszam na e-maila: theresaursulasjewelry@o2.pl - podeślę Wam adres strony, szczegółową (i bardzo prostą) instrukcję oraz adres do wysyłki :)
[Edit: a jeżeli ktoś nie chce mi wysłać karki a i tak interesuje go strona podaję link: http://www.photofancy.pl/]

4 komentarze:

  1. Ja wyślę, meil poszedł w tej sprawie ^^
    Na pewno dużo fajniej będzie otrzymać pocztówkę niespodziankę, niż samemu sobie wysyłać :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki :) Jak znajdę chwilę to z chęcią się z Tobą skontaktuję w sprwie tych pocztówek bo to super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, w życiu bym nie powiedziała, że to dopiero Twoje drugie podejście :) Ja chętnie Ci wyślę taką pocztówkę, tylko napiszę do Ciebie dopiero w następnym może tygodniu jak znajdę czas, bo na razie go nie mam za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.