poniedziałek, 1 września 2014

Rafa koralowa na pożegnanie lata

Pamiętacie jak w zeszłym roku na wiosnę pokazywałam Wam moje dwie koralowe, sutaszowe prace i kilka dekupażów? Obiecywałam wtedy całą koralową kolekcję z modeliny. Jak to jednak ja - lubię poddawać się po pierwszej porażce i tak rok temu po nieudanej rybie nie wyszło nic z moich planów. 1 sierpnia ulepiłam ten naszyjnik. Długo zastanawiałam się nad publikacją, bo nie podoba mi się do końca, głównie ze względu na bazowy kształt (naprawdę nie wiedziałam od czego zacząć). Ciężko uwierzyć jak szybko minął sierpień, bo nie chciałam zakończyć na tym naszyjniku.
 
Jak nastroje przed szkołą? Oby do kolejnego lata :)
 


14 komentarzy:

  1. O kurczę, jakie to ładne! :) Tyle elementów, tyle szczegółów... Napracowałaś się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzuca się w oczy :D
    Prawdziwe z niego dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna :) Ech....byle do następnego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Chrystusie, jakie to przepiękne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem naszyjnik jest bardzo udany :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie rafa koralowa wygląda świetnie, a kształt bazy jest oryginalny i pasuje do całości. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Jest cudowny! Bardzo podoba mi się kolor sznurka, pasuje idealnie :)
    Lubię w twoich pracach to,że są bardzo pomysłowe :)Naszyjnik jest fantastyczny♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooow! Genialny! Jeszcze nigdzie nie widziałam niczego podobnego, jest niesamowity, wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja niestety widziałam :( To smutne, kiedy zwleka się z realizacją planów, a potem okazuje się, że się spóźniłam i nie jestem tą pierwszą...

      Usuń
  9. Piekne, kolorowe, energetyczne i taaakie letnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Żeby nie odpowiadać z osobna na wszystkie komentarze:
    Dziękuję wszystkim za miłe słowa! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita praca, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.