wtorek, 9 września 2014

Pastelowe sutaszki

Posty znów pojawiają się nieregularnie, za co przepraszam. Na mojej głowie siedzi niemodelinowy projekt, któremu muszę poświęcić sporo energii i czasu, a dziś nagle spadła na mnie wiadomość, że jestem tegoroczną koordynatorką modelinowych charmsów w projekcie "Biżuteryjki dla WOŚP". Co chwilę dyndają mi powiadomienia z facebook'a i już zaczynam się gubić :D
 
Ponadto w sierpniu całkowicie powróciłam do postcrossingu, w związku z tym uaktualniałam pocztówkowego bloga. Wprawdzie nie traktuję go jako bloga, a raczej jako bazę otrzymanych pocztówek, ale jeżeli ktoś jest zainteresowany tym co ostatnio wyciągam ze skrzynki to zapraszam TU (przykładowo dziś do mojej kolekcji dołączyła pierwsza pocztówka z Korei Południowej) ^^
 
Kolczyki, które dziś pokazuję szyłam na przełomie czerwca/lipca. Za każdym razem kiedy publikuję tak starą pracę nie mogę się nadziwić jak ten czas szybko leci. Mam wrażenie jakbym dopiero co je wykańczała. W centrum masa perłowa uzupełniona zielonym aragonitem, złotym kalcytem, marmurem różowym, kwarcem wiśniowym, mini koralikami Toho oraz kryształkami Fire Polish. Choć zapewne większości spodoba się pastelowa kolorystyka to jednak nie jest to moja estetyka, a zastosowałam ją tylko w celu chociaż częściowego zużycia sznurków, które leżą u mnie bez zastosowania. Do sutaszu zdecydowanie bardziej pasują stonowane i eleganckie kolory.
  



7 komentarzy:

  1. Są przeurocze. :D Mimo, że mają pastelowe kolory to kwarc dodaje energii całości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastelowe kolczyki są naprawde urocze, cały czas podziwiam każdą twoją sutaszową pracę
    i myślę ile ty to musiałaś "dziubać" :D Przynajmniej tak mi się wydaje że sam szkic już jest pracochłonny, ale jak jest w praktyce to nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo subtelne w kolorze, urocze :)
    Troszkę mi przeszkadzają kamyczki na czerwonych elementach (te naszyte) ale na żywo może to fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Kiedyś próbowałam wykonać cokolwiek tą techniką, ale zabrakło mi zdolności manualnych :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.