piątek, 1 sierpnia 2014

Lody z sosem malinowym

Polepiłam w zeszłym miesiącu trochę letniej biżuterii i mam co dodawać na bloga, a jednak nie dodaję nic. Ci, którzy mają młodsze rodzeństwo zrozumieją. Tak to jest, kiedy brat ma wakacje i większość czasu spędza przy komputerze a wychodzi z domu dopiero wieczorem, kiedy siostra staruszka idzie spać :D I w ten sposób zdjęcia nowych lodzików, zegarków i sutaszu tkwią jeszcze na karcie aparatu. Korzystając z wolnej minutki wrzucam szybko proste lodziki. Wafelki lepiłam w 2012 roku, dopiero niedawno zmusiłam się do wykorzystania wszystkich zalegających staroci i dolepiłam do nich gałki oblane sosem malinowym.
  

12 komentarzy:

  1. No tak, młodsi bracia :-) Mój na szczęście jest jeszcze mały więc wieczorem to on idzie spać :-P Ale i tak w ciągu dnia zabiera laptopa...

    Aga ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak prawdziwe :) a co do młodszego rodzeństwa to znam ten ból :) bo jeszcze jakiś czas temu musiałam dzielić się kompem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, też mam młodszego brata.... ale on raczej przesiaduje jeszcze na tablecie niż na komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłam z rekolekcji więc zaczynam nadrabiać zaległości blogowe w czytaniu i komentowaniu :D

    Śliczne lodziki :3 Nawet jeśli już dawno lepiłaś te wafelki to i tak wyglądają na bardzo dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Ciebie, mój brat skacze między komputerem, lodówką a telewizorem :D Ale jakoś udaje mi się go przekupić aby dostać się do komputera :P A kolczyki są bardzo efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe te lodziki, chociaż ja wolę te w klasycznej wersji, w tradycyjnym wafelku ;) Gałeczka jest urocza :)

    Ja też mam młodsze rodzeństwo, a dokładniej dwóch 5-cio letnich braci :) Przy komputerze siedzą już od siódmej rano, a zostawiają go dopiero wtedy, kiedy kładą się spać. Oczywiście robią przerwy na jedzenie, odwiedzenie toalety i wydarcie się do kolegów przez okno, że za chwilę wyjdą na pole (hahaha, taaa... jasne...). Także wiem, co czujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, wysłałam Ci maila w sprawie problemów z silikonem na theresaursulasjewelry@o2.pl, czy mogę liczyć na odpowiedź? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, wysłałam Ci maila w sprawie problemów z silikonem na theresaursulasjewelry@o2.pl, czy mogę liczyć na odpowiedź? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, takie inne niż wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie urocze lodziki *-* znam to o młodszym rodzeństwie, dopóki nie kupiłam laptopa komputer miałam wolny tylko do 9 rano ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój problem jest gorszy. Mój brat przesiaduje na moim własnym prywatnym laptopie, do którego nawet złotówki nie dopłacił, a ja nie potrafię go wygonić :) Do domowego komputera nie usiądzie, bo ten z kolei jest na zmianę okupowany przez rodziców, którzy też uzależnieni godzinami potrafią siedzieć :|

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.