wtorek, 12 sierpnia 2014

CHALLENGE ACCEPTED: podejmę się biżuteryjnych wyzwań

Kochani! Póki wakacje chciałabym wykorzystać je kreatywnie i podjąć się biżuteryjnych wyzwań. W zeszłym roku lepiłam żabę na konkurs, a chwilę potem projektowałam mój najlepszy dotychczas naszyjnik sutaszowy na kolejne, jesienne wyzwanie. Chętnie potworzyłabym coś nietypowego i liczę na Waszą pomoc. Proponujcie co mogłabym ulepić/uszyć. Opisujcie lub przesyłajcie zdjęcia-inspiracje podglądowe (ale nie czyichś gotowych prac - nie chcę plagiatować). Mile widziane linki do zdjęć, które mogłyby inspirować zarówno motywem jak i kolorystyką (coś na wzór foto-inspiracji Kreatywnego Kufra). A może trafiliście na jakieś wyzwanie/konkurs w internecie, na facebooku? Podeślijcie link, może wezmę udział :)

Jeżeli podejmę się i podołam niektórym z rzuconych przez Was wyzwań na bloga będą wstawiane pod Barneyowym hasłem "Challenge Accepted" :] Czekam na propozycje!
 
    
http://1.bp.blogspot.com/-JjlbHm_5dHw/UjsK6-oCf_I/AAAAAAAAHWI/9Qdi2jddLpU/s1600/002.png
 

12 komentarzy:

  1. Moje ulubione ciasto! :D https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/p552x414/1384218_657936104246193_1196776849_n.jpg?oh=2573fa889f2b3808fc82383ba30745fc&oe=547C8B85
    Wybacz za jakość zdjęcia, ale nie ja go robiłam tylko moja mama. >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł :D Życzę powodzenia!
    Ja niestety nie mam pomysłu w tym momencie, ale jakby tylko mnie olśniło to od razu dam Ci znać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomysł niech zainspirują cię nasi kudlaci przyjaciele-psy
    zdjęcie- inspiracja:http://www.tapetus.pl/93089,jesienne-szpic-liscie.php
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ale słodziak ^^ Kiedyś już lepiłam figurkę psa, mogłabym spróbować to powtórzyć :)

      Usuń
  4. A słyszałaś o kalendarzu robionym przez Royal Stone? W tej chwili wszystkie miesiące na przyszły rok są już zajęte, ale zostało ostatnie miejsce na zdjęcie czyjejś pracy - okładka! Tematem jest kameleon, a czas jest do niedzieli :)
    https://www.facebook.com/events/678594518878117/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, słyszałam :) Ale pustka w głowie, a ulepienie samego kameleona wydaje mi się zbyt banalne. Może jeszcze coś uda mi się wygłówkować :)

      Usuń
  5. Wow ten naszyjnik jest cudowny!
    Uwielbiam twoje dzieła z sutaszu i z chęcią zobaczyłabym jakąś sutaszową bransoletkę :) Życzeń co do kolorów żadnych nie mam tylko taka twórcza bransoletka..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletka to serio prawdziwe wyzwanie! Już nie raz próbowałam projektować i nigdy nic z tego nie wyszło, po ciężko wzór prowadzić tylko wzdłuż nie mogąc zbytnio poszerzać. Trzeba będzie spróbować jeszcze raz :)

      Usuń
    2. Mnie także zaskakują sutaszowe bransoletki. Nie mam pojęcia jak to wszystko się trzyma... życzę powodzenia, bo na pewno wyniknie coś ciekawego :)

      Usuń
  6. To ja mam link :). http://modelinamojehobby.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-drugie.html - blog się dopiero rozkręca i jeśli nie to wyzwanie, to może zainteresuje Cię jakieś kolejne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie wprawdzie nie podróżowałam w tym roku, ale może coś wpadnie mi do głowy :)

      Usuń
  7. Ja mam pomysł!!!
    Połączenie sznurów koralikowych z sutaszem i modeliną :)
    (Ewentualnie bez sznurów jak chcesz :) )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.