sobota, 23 sierpnia 2014

Challenge Accepted #2: Szyję z sutasz.info 2.0

Na ostatnią chwilę, kilka godzin przed zakończeniem wyzwania udało się! Szyłam wczoraj, dziś tył wykańczałam, a zdjęcia świeżutko cyknięte (choć prawdę mówiąc zastanawiałam się czy w ogóle cykać, kiedy zobaczyłam jakie piękności dziewczyny poszyły na wyzwanie).
 
Druga wersja naszyjnika na wyzwanie "Szyję z sutasz.info" inspirowanego tutorialem Dory Maar. Nie jestem z niego tak zadowolona jak z poprzedniej pracy. Przypomina mi stworka z kartoflanym nosem, plastusiowymi uszami i srebrnymi zębami wyszczerzonymi w gangsterskim uśmiechu :D Przyjrzyjcie się, może i Wy dostrzeżecie w nim buźkę :) 
    
Tym razem wisior w bardzo prostej wersji, z elementami w kolorze srebra, bo z jednej strony zabrakło mi koralików do uszycia krawatki, a z drugiej strony stwierdziłam, że wisior będzie się lepiej prezentował na delikatnym łańcuszku niż ciężkim sznurku skręcanym.
 
Na święta dostałam prześliczny miętowy sznurek i nie miałam pomysłu na wykorzystanie. Na to wyzwanie wyszperałam w szufladzie materiałowy guziczek zapasowy z eleganckiej, miętowej garsonki mojej mamy (jeszcze z czasów mojej komunii ;O) i okazało się, że idealnie pasują do siebie odcieniami. Zdecydowałam się na wykorzystanie metalowych koralików, które dostałam kiedyś w gratisie od Qnszt.pl i wrzuciłam do pudła z przekonaniem, że nigdy nie znajdą zastosowania w moich pracach. Do tego malutkie, srebrne kuleczki.
    
  
Tył podkleiłam i podszyłam beżową skórką obszytą malutkimi perełkami, a łączenie krawatki ukryłam metalowym kwiatkiem :)
 
  
Uwielbiam wykańczać prace "dzyndzlami" :) Do Fire Polish i metalowego koralika dołączyłam długo chomikowane fasetowane oponki. Pięknie się mienią!
  
  
A tu banerek wyzwania:
  
http://1.bp.blogspot.com/-go8ECLkIidQ/U9Ap1WOiXLI/AAAAAAAAASM/1j9c-5Hj1OQ/s1600/banersutaszinfo.png
http://www.sutasz.info/2014/07/szyje-z-sutaszinfo-tutorial-wisior.html

8 komentarzy:

  1. Ale ty wymyślasz -_-
    Przecież to jest cudeńko! Jak każda inna twoja praca z sutaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczny! Uwielbiam pastele! Gdybyś nie powiedziała o tym stworku, to chyba w życiu bym go nie zobaczyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktyczne, buźka jest ;) Ale praca prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się ta praca bardziej podoba :) Może przez dobór kolorów, pastele przemawiają do mnie bardziej niż róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, naszyjnik. Dobór kolorów świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi "zjadło" komentarz więc dla pewności piszę jeszcze raz: Świetny dobór kolorów- przypomina mi o letnich sukienkach w kolorze łososiowym, lodach pistacjowych i najlepszych przyjaciołach kobiety- czyli diamentach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam i nie ma nawet w "spamie", więc może po prostu zapomniałaś kliknąć "opublikuj" po napisaniu komentarza lub wyłączyłaś stronę w trakcie ładowania? :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.