poniedziałek, 7 lipca 2014

Kolczyki soutache FAUNUS

Dziś prosty wzór sutaszków. Teraz głównie stawiam na właśnie takie. Krócej się szyje, więc nie tracę przedwcześnie cierpliwości, nie muszę się martwić, że zabraknie mi danego rodzaju kamieni, no i przede wszystkim małe kolczyki są bardziej preferowane przez ewentualnych przyszłych nosicieli. W zielone sznurki sutasz zostały wplecione owalne kamienie labradoryty, które pod światło pięknie połyskują na zielono; kule intensywnie zielonego awenturynu oraz drobne, szklane koraliki TOHO. Kolczyki na biglach w kolorze złotym. Mnie te kolczyki kojarzą się z lasem, dlatego też nazwałam je na cześć greckiego boga lasów Fauna :) Wymiary: 4,5 x 3,5cm

PS. Ćwiczyłam na nich nową "technikę"/wzór obszywania koralikami. Ależ mi się podobają te koralikowe "kolce" :D
  




5 komentarzy:

  1. Przepiękne, masz do sutaszu ogromny talent <3 Naucz mnie tego, co? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kurs-bizuterii.pl znajdziesz dwa tutoriale na sutasz, które przygotowałam :)

      Usuń
  2. Ojej, jestem pełna podziwu (chociaż z zielonym się nadal nie lubimy). Nie wiem, jak udaje Ci się poprzyszywać wszystko TAK RÓWNO! Sama muszę się tego nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nono, ale cudne są. Strasznie mi się spodobały. :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tak na nie patrzę też przypominają mi las. :D Według mnie są prześliczne. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.