środa, 23 lipca 2014

GOLD LUXURY kolczyki sutasz

Dziś moje najulubieńsze, jakie dotychczas wyszły spod moich rąk :) Tą samą kolorystykę już wykorzystywałam przy mniejszym projekcie i połączenie brązu i turkusu ze złotem tak bardzo mi się spodobało, że postanowiłam do niej powrócić, chociaż zwykle tego nie robię. W dodatku kolczyki są bardzo eleganckie, podchodzące pod styl Bollywood, no i przede wszystkim rzucają się w oczy, a ja uwielbiam przepych! Użyłam turkusów, nieregularnych awenturynów, Toho 8/0 i 15/0 oraz Fire Polish 4mm. Wymiary: 10x4,5cm.






15 komentarzy:

  1. Bardzo efektowne i fajne ;). Gdzie kupiłaś manekin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam pod choinkę, ale na pewno kupiony na allegro :)

      Usuń
  2. Pewnie piszę to po raz setny, ale ta kolorystyka i w tym przypadku również przepych bardzo mi się podobają i gdyby nie fakt, że noszę wyłącznie krótkie kolczyki już bym sobie je zamawiała u Ciebie. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, kolczyki przepiękne, zjawiskowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Byłam modelką na pokazie, gdzie właśnie nosiłyśmy taką biżuterię! Jeżeli jesteś zainteresowana to zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne :) Nie lubię dużych kolczyków, ale te są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany jakie one są ogromne! ;p Ale piękne bardzo, kolory doskonale ze sobą grają :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są bardzo ładne :) Czy takie kolczyki nie są za ciężkie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie istnieje w biżuterii pojęcie "za ciężkie", bo to kwestia przyzwyczajeń. Są osoby, które nie włożą nic poza delikatnymi wkrętkami, a są takie którym sutasz nie straszny. Ciężkość to właśnie urok sutaszu i kamieni w niego wplecionych (same sznurki ważą tyle co nic, ale gdyby kamienie zamienić na kiepskiej jakości plastikowe koraliki kolczyki byłyby trzykrotnie lżejsze) :)
      Jeden kolczyk tego wzoru waży tylko 10 gram. To naprawdę niewiele, biorąc pod uwagę fakt, że każde moje ucho dźwigało już po 30-gramowym i 14-centymetrowym kolczyku ^^

      Usuń
    2. No faktycznie niewiele :) Ale i tak są cudowne :D

      Usuń
  8. Prześliczne, sama bym takie założyła! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie PRZEPIĘKNE!! cuda po prostu! uwielbiam połączenie złota z turkusem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.