wtorek, 17 czerwca 2014

Wyniki Rozdania

Kochani, trochę czasu minęło, wyniki miały być w zeszłym tygodniu, ale nauka i weekendowe egzaminy semestralne sprawiły, że najzwyczajniej w świecie nie miałam czasu. (A ogarnięcie tylu zgłoszeń nie lada wyzwanie. Wczoraj ze 3 godzinki siedziałam spisując Wasze zgłoszenia.) Tuż pod nagłówkiem bloga w zeszłym tygodniu pojawiła się informacja o opóźnieniu. Mam nadzieję, że wybaczycie ^^
W każdym razie najgorsze mam za sobą, egzaminy pozaliczane na piąteczki i wracam do życia. Może nie koniecznie do bloga, ale do życia, do świata książek, seriali, filmów i lepienia. A że u mnie dzieje się modelinowo zobaczycie jeszcze dziś na Instagramie :)

    
Przechodząc do tego czego wyczekujecie najbardziej - wyniki. Z jednej strony tym razem miałam łatwiej - nie wybierałam zwycięzcy tylko losowałam, a właściwie losował mój brat, więc mam czyste sumienie :) Z drugiej strony ogarnięcie zgłoszeń było ma-sa-krą. Mam nadzieję, że nikt nie będzie czuł się pokrzywdzony, pamiętajcie, że to tylko zabawa :)

Do kategorii kosmetycznej i przydasiowej zgłosiło się ponad 100 chętnych zatem zwycięzcy otrzymują całą pulę nagród przedstawioną w rozdaniowym poście. Na biżuterię miało chrapkę 96 osób, wobec czego zwycięzca otrzyma tylko pierwszy zestaw nagród :)
 
     
Zwycięzcami są:
- w kategorii przydasiowej: Hamstercia
- w kategorii kosmetycznej: Ananajem
- w kategorii biżuteryjnej: Paczaj Ka

Gratuluję! Skontaktowałam się już z Wami e-mailowo :)
  
Pozostałym uczestnikom dziękuję za zabawę i zapraszam na kolejne rozdanie (tym razem biżuteryjne) już w lipcu.
 

14 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim zwycięzcom i szczerze im zazdroszczę! :D
    No i Hamsterciu - wiem, że dobrze wykorzystasz nagrody, więc tym bardziej gratuluję :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Az trudno uwierzyć mi w moje szczęście :)
    Email wysłany i dziękuję za świetną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och potrójna szansa przeszła mi koło nosa:(
    Gratulacje dla zwyciężczyń:)!
    Dziekuję za zabawę i gratuluję piątek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzców i dla ciebie, za świetne wyniki egzaminów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę zarazem :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Ciebie za piąteczki :) i oczywiście dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.