piątek, 13 czerwca 2014

Ponownie geometrycznie

Po całym tygodniu nauki relaksuję się właśnie przed ekranem telewizora po raz setny oglądając Harry'ego Pottera :) Znalazłam też chwilę na krótkiego posta. Prosto wyglądające a najbardziej masakryczne geometryczne wisiory, które ciężko było wyciąć tak, aby każda strzałka wpasowywała się w kolejną. Po raz kolejny wykorzystałam wygodne zapięcie z przodu.
  


Ulepione całkowicie ręcznie.
  
Przez bałagan jaki panuje w mojej szkole nie zostałam poinformowana, że 10 czerwca minął termin płatności za sesję egzaminacyjną. W związku z tym z nie mojej winy zostaną mi narzucone odsetki za zwłokę, ale nie to jest problemem. Terminowe płatności są jednym z warunków uzyskania stypendium dla najlepszych słuchaczy i teraz okazuje się, że wszelkie moje starania, piątki a nawet szóstka z egzaminu z prawa pracy, z której jeszcze tydzień temu tak się cieszyłam poszły na marne. Jestem wściekła! Przewściekła! :/
 

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają :) Takie są orginalne :P Ja też właśnie siedzę i oglądam Harry'ego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne i precyzyjne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ;( ale wisiorki są piękne szczególnie ten pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne naszyjniki, ten pastelowy jest taki delikatny :) I genialny pomysł z tym zapięciem!

    Jej, współczuję Ci, też bym na Twoim miejscu była wściekła :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja pastelowa jest cudna!
    A sytuacja z płatnościami tez nieźle byłabym wkurzona :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastelowy jest śliczny. :D
    uu trochę słabo z tą sytuacją. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja pastelowa wygląda świetnie! :D

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne naszyjniki! Jak je zobaczyłam, to odrazu pomyślałam o męczarni związanej z wycinaniem.
    Przez szkołe to tylko nerwy :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli przepadło ci stypendium? :O Współczuję :< Może choć trochę pocieszy cię fakt, że naszyjniki wyszły idealnie więc te trudy się opłaciły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z nauczycielek poleciła mi złożyć podanie i udać niezorientowaną, może i oni się nie zorientują i jednak stypendium dostanę :) A jak nie to może jakąś pisemną pochwałę za wyniki w nauce - zawsze coś :)

      Usuń
  10. Oba świetne! Dobry pomysł z tym zapięciem. Nie rzuca się w oczy, a jakie wygodne. ;)
    Choć Pottera znam już na pamięć, to nie potrafię sobie odmówić przyjemności obejrzenia go po raz kolejny. :D
    Współczuję z tą sytuacją w szkole. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy film na wieczór Harry Potter, a jak i za chwilę sobie obejrzę. Naszyjnik są przepiekne jeden jak i drugi, ale ja bardziej preferuję ten pierwszy jest bardziej wyrafinowany i spokojny czyli taki jak ja <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.