poniedziałek, 9 czerwca 2014

Lodzik na lato

Posty raz na pięć dni to niezbyt dobry wynik, prawda? Z jednej strony przechodzę przez blogowy kryzys, o którym już w poprzednich postach wspominałam, z drugiej strony maj i czerwiec są miesiącami zaliczeń, a ja siedzę całymi dniami i wkuwam na kumulację najgorszych egzaminów, które nastąpią już w najbliższy weekend. Poświęcenie choćby chwili blogowi jest edukacyjnym samobójstwem, bo ciężko potem oderwać się od komputera i skupić na nauce. Zostawiam Was więc z letnim, owocowym lodzikiem i nie mogę obiecać, że pojawię się tu jeszcze w tym tygodniu.
  


Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek czy wykrawaczek.

14 komentarzy:

  1. Uroczy lodzik :D
    PS. przepraszam że się pytam ale kiedy wyniki candy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta informacja podana była w regulaminie candy - między 9 a 15 czerwca. W związku z tym, że w ten weekend mam zjazd a ogarnięcie wszystkich zgłoszeń to wielogodzinne zajęcie wyniki mogą pojawić się z kilkudniowym opóźnieniem. Ale pojawią się na pewno, więc cierpliwości :)

      Usuń
  2. Smakowicie wygląda lód:) Jak prawdziwy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja ;) Narobiłaś mi smaku na takiego rożka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Tym bardziej, że robiony bez foremek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy można kupić tą biżuterię? Jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny, idealny, dopracowany <3

    Życzę powodzenia na zaliczeniach, trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny lodzik, mam nadzieję, że szybko uporasz się z nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem tych Twoich gałek. Świetny lód!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.