środa, 4 czerwca 2014

Geometryczny naszyjnik z elementami święcącymi w ciemności

Inna wersja kolorystyczna tego naszyjnika, tym razem bardziej udana pod względem technicznym i tym razem obie strony mają symetryczny kształt, bo robione przy miarce mojej maty. Jestem bardzo zadowolona połączeniem kolorów, chociaż było to całkowicie eksperymentalne połączanie. Trzy największe trójkąty to ombre masy świecącej w ciemności i jadeitu, a jak wiecie jadeit zupełnie inaczej wygląda przed i po wypieczeniu :) Postanowiłam uzupełnić je bielą i złotem. Lubię ten efekt, chociaż to jeszcze nie jest ulubiony naszyjnik z ulepionej trójki. Trzecia wersja kolorystyczna niebawem :)



Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek czy wykrawaczek.

11 komentarzy:

  1. Piękny! Jestem pod GIGANTYCZNYM wrażeniem! Jeśli wolno spytać - łączyłaś elementy przed czy po upieczeniu i cóż to za złote coś na odwrocie naszyjnika? Czyżby pyłek, o który zagadnęłam Cię wcześniej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko łączyłam przed wypieczeniem, a to złote to pyłek Fimo :)

      Usuń
    2. No i jeszcze jedno pytanie: używasz maszynki do wałkowania(?) modeliny? Mam na myśli coś, z czego wychodzą cienkie plasterki masy. Nazwa wyleciała mi z głowy, ale zastanawiam się czy w taką nie zainwestować

      Usuń
    3. Maszynki do makaronu :) Używam tylko do cieniowania modeliny, natomiast na co dzień wałkuję świecą, bo maszynki nie chce mi się z szafy ściągać :)

      Usuń
  2. Wygląda świetnie. :D Lubię takie niecodzienne naszyjniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, genialny efekt! No i gratulacje dla Ciebie, że eksperymentujesz przy łączeniu kolorów. Ja zazwyczaj się boję i nie lubię łączyć i robić ombre, itd :P W ogóle to mam ten kolor jadeitowy (bo myślałam, że to miętowy...) i nie mam pomysłów jak go wykorzystywać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Meega fajny, bardzo orginalny ;)

    Zostałaś nominowana do Liebster Award ;) Więcej informacji na : http://modelinowyszyk.blogspot.com/2014/06/liebster-award.html
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, genialny! Z chęcią bym założyła. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.