czwartek, 8 maja 2014

Świecący w ciemności donut / INSTAGRAM

Dwa dni temu ponownie wyszperałam Fimo Liquid z zamiarem kolejnych prób polewowych. Tym razem nie mam powodów do narzekania i wszystkie 6 donutów wyszło tak jak chciałam - bez rozlewania :) Lukier pierwszego z nich świeci w ciemności:
  



Ulepione 100% ręcznie.
  
~.~.~.~.~.~.~.~.~~.~.~.~.~.~.~.~.~~.~.~.~.~.~.~.~.~~.~.~.~.~.~.~.~.~~.~.~.~.~.~.~.~.~~.~.~.~.~.~.~.~.~
  
http://web.stagram.com/n/theresaursula
  
Zapraszam wszystkich do obserwowania świeżo założonego Instagrama, na którym możecie śledzić co właśnie wychodzi spod moich rączek. Jeżeli nie posiadacie konta to zawsze znajdziecie odnośnik z miniaturkami ostatnio dodanych zdjęć na pasku bocznym :)

10 komentarzy:

  1. Wygląda jak świeżo upieczone ciastko! Nie mogłabym posiadać takiej biżuterii, bo chyba nabawiłabym się chorób żołądka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny :-) sprzedajesz z łańcuszkiem czbez i w jakiej cenie :-)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie pytania odpowiem e-mailowo :)
      theresaursulasjewelry@o2.pl

      Usuń
  3. Jejej, ale fajny :D Choć bałabym się nosić go w nocy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny donucik! Jesteś coraz lepsza w robieniu polew :)
    Fajny instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jestem pod wrażeniem,że potrafisz coś takiego robić ręcznie.Aż się zrobiłam głodna ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Full wypas takie świecidełko. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne :-) I gratuluję okiełznania fimo liquid, ja zawsze mam z nim problemy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.