poniedziałek, 12 maja 2014

Pastelowo i geometrycznie

To ten bardziej skomplikowany geometryczny wzór, o którym wspominałam kilka postów wcześniej. Musiałam trochę pokombinować z figurami a i tak ostateczny kształt nie wyszedł w 100% symetrycznie, jedna strona jest lekko ścięta. Niedawno wykonałam jeszcze dwie dodatkowe wersje kolorystyczne tego wzoru i tym razem wyszło tak jak chciałam, ale to już pokażę w innym terminie :)
Ta wersja jest pstrokato-pastelowa z delikatnym złotym akcentem i wygodnym zapięciem z przodu.
  

Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek czy wykrawaczek.

13 komentarzy:

  1. Przecudowny .. :) Mam pytanko .. Kiedy bedzie recezja chinskiej modeliny ? Prosze o odpowiedz ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprędko, dopiero co recenzja Pardo była :)

      Usuń
  2. Mnie się bardzo podoba, zwłaszcza, że bardzo lubię pastele :) Na zdjęciach nie widać, żeby jedna strona była ścięta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik! Bardzo ładnie precyzyjnie wykonany, wszystkie elementy tak do siebie pasują, co razem daje wyjątkowy efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowy wisior :) Wszystkie figury są bardzo geometryczne i precyzyjne.

    A ta czystość modeliny mnie dobija O.O Nie dość, że wszystko jest mega precyzyjne, to jeszcze ten brak paprochów. Ja choćbym ubrała rękawiczki lateksowe, jakbym spięła włosy i przeniosła się do najbardziej czystego pomieszczenia w moim mieszkaniu, choćbym lepiła na białych kartkach co chwilę wymieniając je, to i tak pyłki, kurz i inne zmory modeliniarek się przyczepiają do modeliny, i od razu minus 10 do estetyki... MEGA mnie zadziwiasz :o Razem z blogami takimi jak: Cisteczka Tynki, Lemon Lovely, Natajka i Piecuchowo moim zdaniem jesteś w top 5 modeliniarek. #MEGA #SUPER #HIPER #EKSTRA #THE BEST ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, znaleźć się w zestawieniu obok mojego guru - Piecuchowa i ulubionej modeliniarki od 5 lat - LemonLovely to zaszczyt <3

      Usuń
    2. Natajkę bym wykluczyła i dała Katalin i Ciasteczka Tynki ,choć jest mega pozytywna to (moim zdaniem) powinna być tam karina-tallula :) A z resztą się zgadzam :))) Pozdrawiam :3

      Usuń
    3. Oj, Katalin jest the best! Talluli nie znałam, ale za chwilkę zajrzę hihi :)

      Usuń
    4. Taki ciepły jest jej blog ♥ Jak wrażenia? :D

      Usuń
    5. Piękne prace :) Ja jeszcze siebie wykreśliłabym z zestawienia i zamieniła na Decomamę :D
      Piecuchowo, Decomama, Tallula, Katalin i LemonLovely - to moja debeściarska piątka :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.