piątek, 2 maja 2014

Kwiecień w zdjęciach

Zgodnie z planem zawalę Was dziś porcją kwietniowych zdjęć i będzie tak już co miesiąc, o ile będzie w nie obfitował :) 
  
Patrzę na to zdjęcie i nie mogę uwierzyć, że dokładnie miesiąc temu w parku było jeszcze tak ponuro. Teraz wszystkie drzewa są maksymalnie zielone.



  













  
Ostatnia wizyta na Skansenie. Nie było mnie tam od 11 kwietnia. Tęsknię, ale nie będę kilka razy w tygodniu płacić za spacer po miejscu, które widziałam 1500 razy. Czekam na dni wolnego wstępu a potem na koniec sezonu.
   

Hihihi, czasem noszę swoją biżuterię :P
  

  
Im częściej chodziłam na Skansen tym coraz bardziej baranki się do mnie przekonywały. Mogłabym tam przy nich pracować, choćbym miała gnój przerzucać, byleby przy zwierzakach!









  
Zaraz po świętach wybrałam się na samotny spacer i odkryłam całkiem nowe miejsce. Mieszkam tu od 21 lat i nie sądziłam, że jeszcze coś mnie zaskoczy. Szkoda, że trafiłam tam w okresie przekwitania kwiatów. Kilkanaście dni wcześniej było tam zapewne biało.
  






Uwielbiam fotografować Tinę. Nie ważne czy młoda czy stara i siwa, zawsze wygląda pięknie :)


  
Szkoda, że nie obfociłam kilka dni temu ogródka dla Was. Cały biało-żółty od stokrotek i mleczy. Cudo!

11 komentarzy:

  1. Urocze zdjęcia, najbardziej podoba mi się z barankiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjęcia, aż ciężko uwierzyć, że były robione w kwietniu bo teraz jest już tak zieleniutko ^^
    a o fotkę ogródka poproszę w następnym poście! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie problem w tym, że był taki ładny jeszcze kilka dni temu. W środę w całości podeptał go Rafał rozpalając grilla i większość kwiatów powiędła :(

      Usuń
  3. podziwiam talent do fotografowania :) a ten naszyjnik z donatami przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Wspaniałą mamy wiosnę w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie mchu super:) owieczka słodziutka a biedroneczka super:) talent masz:)
    Zapraszam serdecznie do mnie na urodzinowe candy :)
    Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejejeje, jak ja uwielbiam zdjęcia kwitnących drzew owocowych! *.* Dla mnie to najpiękniejsze, co można uchwycić w wiosennej naturze...
    A ten baranek - kochany :3 Uwierz, nie chciałabyś gnoju przerzucać, po kilku godzinach/dniach miałabyś dość tych 'słodkich zwierzątek' :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam je bo kocham zdjęcia przyrody, a juz wiosenne kwiaty są przecudne! Śliczności! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog jeśli masz czas wpadnij do mnie i wyraź swoje zdanie o moich pracach z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.