piątek, 25 kwietnia 2014

Zestaw breloków Czarodziejka z Księżyca

Czarodziejka z księżyca to moja najulubieńsza bajka z dzieciństwa i od tamtych czasów oglądałam ją wielokrotnie. Za każdym razem cieszę się tak samo :) Przygotowałam breloki decoupage z pięcioma najważniejszymi czarodziejkami: Księżyc, Merkury, Mars, Jowisz i Wenus.
  






  
A inspiracją do ich wykonania stał się zwykły dworcowy sklep w moim mieście, w którym wyhaczyłam takie oto wypasione długopisy za jedyną złotówkę/szt. Świecą kiedy nimi piszę, mogę  też puszczać bańki i stawiać pieczątki łihihihi ;D
   

14 komentarzy:

  1. natchnęłaś mnie do obejrzenia po raz milionowy czarodziejki z księżyca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam mała to zawsze z siostrą to oglądałam. :D Więc breloki według mnie są rewelacyjne :D Też bym takie chciała XD Takich długopisów to już dłuuuuugo nigdzie nie widziałam, a zawsze miałam z nich największa frajdę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne breloki! Takie proste, nieprzesadzone, ale na pewno pięknie się prezentują :3
    Bajki tej nigdy nie oglądałam. W sumie wygląda jak Anime więc moja przyjaciółka za stwierdzenie "bajka" wszystkich by wyzabijała, ale nie szkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystko co animowane to bajka, a kiedy w telewizji to leciało to było mocno ocenzurowane - typowo dla dzieci. No i jako, że to wspomnienie z dzieciństwa, to określenie "bajka" wydało mi się najodpowiedniejsze, chociaż wiem, że to anime czy tam manga (nie rozróżniam) :P

      Usuń
  4. O jaaaaa...... to też moja najulubiona bajka z dzieciństwa :) Nawet kiedyś robiłam sobie strój i magicznego laptopa i te różdżki czy co to było :))))) Ale świetne te breloczki :) a długopisy jeszcze lepsze :) A gdzie jest Tuxedo? Ach jo......to były czasy :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochałam się w Tuxedo :P Ale niestety nie miałam grafiki w takim samym stylu :)

      Usuń
  5. Bajkę tę bardzo lubiła oglądać i moja córka, a ja siadałam przy niej i tak jakoś sama wiem o co chodzi.Ciekawe breloczki i powrót do dawnych lat! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Długopisy są szałowe :D. Breloki też super :). Też lubiłam oglądać Czarodziejki, Mars chyba była moją ulubioną. Pamiętam jeszcze, że baaaardzo lubiłam kolorowanki z postaciami z tej bajki :).

    OdpowiedzUsuń
  7. O ło! Breloczki świetne, a długopisy tak brzydkie, że aż boli, straszne mają oczy, jakby im ktoś te długopisy wsadził w ekhm d***ę ;p
    Czarodziejkę z Marsa bym zakupiła w wydaniu długopisowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po chińszczyźnie nie ma co więcej oczekiwać :D

      Usuń
  8. Bardzo ładne breloki, już dawno nie było decoupagu :) Podoba mi się, że są nie duże, bo ten farmat lubię najbardziej, ale to rzecz gustu:D A długopisy są genialne, najbardziej podoba mi się funkcja puszczania baniek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamietam ta bajkę i chyba zawsze chcialam byc ta zolta - tak sie kiedys wybieralo kim chcesz byc:D breloki fajne jak dla dziewczynki
    Pozdrawiam niedzielnie i zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.