niedziela, 13 kwietnia 2014

Muzyczne wspomnienia part 2 - 1999 c.d.


Pierwszy post Muzycznych Wspomnień i wstęp do tej serii postów możecie zobaczyć TU. Kolejny obiecywałam za 2 tygodnie, a tymczasem minęły 2 miesiące, a ten post leżał w wersjach roboczych.
Dziś bez zbędnej gadaniny kontynuuję rok 1999 (z kilkoma starszymi pozycjami).
 Enjoy :)
  
Me muero de amor Natalia Oreiro
Wstawienie "Cambio Dolor" byłoby zbyt przewidywalne, chociaż tę balladę zapewne też każdy kojarzy:)
 
   
Everybody Backstreet boys
Widząc te video po raz pierwszy od kilku lat już wiem co przypominał mi teledysk US5 do "Just because of you".
 

Barbie Girl Aqua
 

Kiss me Sixpense non the richer
 

Truly Madly Deeply Savage Garden
 

I believe I can fly R.Kelly
 

My name is... Eminem
Nie znoszę hip-hopu i rapu (o ile czymkolwiek się różnią), ale Eminema uwielbiam od zawsze.
Uroczy blondas :)
 

Livin' la vida loca Ricky Martin
 

Believe Cher
 

Sometimes Britney Spears
 

Mambo #5 Lou Bega
    


Tearin' up my heart 'N Sync
 


She's so high Tal Bachman
 

Bailamos Enrique Iglesias
 

If you had my love Jennifer Lopez
 

That don't impress me much Shania Twain
 

Pretty Fly The Offspring
 


Starałam się wybierać te piosenki, które były absolutnymi hitami. Ile z nich pamiętacie? ;)

Postaram się posty z muzycznymi wspomnieniami publikować raz na miesiąc. Kolejny - z muzyką 2000 roku - już szykuję ;)

12 komentarzy:

  1. Pierwszej części nie widziałam jeszcze (zaraz muszę do niej zajrzeć), ale przyznam szczerze, że po przesłuchaniu tej poczułam się trochę... Staro widząc ile te utwory mają lat i pamiętając jakimi hitami były... Wydaje mi się że parę lat temu! A tu ponad dziesięć lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre są 97 roku więc nawet ponad 15 lat :)

      Usuń
  2. Fajnie dobrałaś piosenki, moim zdaniem naprawdę oddają ducha tamtych czasów. Kilka i ja znam, a piosenkę Kiss me sixpence none the richer bardzo lubię i sama ją dzisiaj wstawiłam do posta:) Miło powspominać kilka starych, dobrych piosenek. A może mogłabyś dać następnym razem trochę polskich piosenek? Taka mała sugestia z mojej strony:) Czekam na kolejne muzyczne posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w zeszyciku spisanych kilka polskich piosenek, ale niestety kiedy wyszukuję na YT przez bloggera to są tylko słabej jakości teledyski lub pokazy slajdów :( Ale może w kolejnych postach coś polskiego się pojawi :)

      Usuń
  3. ostatnia to zdecydowanie moje klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile straciłam rodząc się tak późno... Dziękuję, że mogę poznać więcej pięknej muzyki. Pozdrawiam! Paula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic straconego :) Sama znam i lubię sporo muzyki z lat 70/80, a urodziłam się w 93 :)

      Usuń
  5. Pamiętam wszystkie.

    Z tej listy zdecydowanie stawiam na Pretty Fly, My name is i Truly Madly Deeply :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory uwielbiam te piosenki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. "Barbie Girl" - mój chłopak śpiewa to za każdym razem gdy ja sobie coś nucę pod nosem a on chce mnie wkurzyć ;_;
    "I believe I can fly" - mmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  8. the offspring to ja slucham do dzis :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.