poniedziałek, 3 marca 2014

Podmuch wiosny

Rok temu było kwiatkowo i w tym roku również będzie. Po jednej zarwanej nocy udało mi się ulepić pierwszą tegoroczną różyczkę. Dwóch dni potrzebowałam na wykończenie - to chyba bardziej pracochłonne od samego lepienia. Wszystko było lepione ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek. Róża i płatki powstawały z ręcznie cieniowanej modeliny, czego po samej różyczce nie widać, ale po płatkach to zauważycie :) Wagowo to cała kostka modeliny :)

Kwiatuch jest ogromny, wraz z liśćmi ma wymiary 6,5 x 6 cm. Od niego ciągną się perłowe łańcuchy zakończone listkami i płatkami róży. Całkowita długość od górnej nasady róży po koniec najdłuższego łańcucha z płatkiem to 12cm. Obwód - 42cm + 8cm łańcuszka do regulacji długości. Zdjęć tylko tyle, bo bateria mi w aparacie padła, a już dziś chciałam opublikować :)
  

Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.

13 komentarzy:

  1. Ojej, płatki róży i sama róża to majstersztyk. Podziwiam jako sztukę, ale... Sama bym nie nosiła. Pisałam tu kiedyś o moim biżuteryjnym minimalizmie ;) Czekam tylko aż ulepisz coś małego ale wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba. :-) Nie lubię lakierowanych prac, ale ten kwiatuszek jest wyjątkowo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam, ale ten kwiatek po wypieczeniu zrobił się strasznie matowy i stracił cały swój urok, więc lakierowanie było nieuniknione :)

      Usuń
  3. Śliczne arcydzieło. Nic dziwnego że tyle czasu zajęło wykończenie - każdy detal jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały naszyjnik! Piękna forma, bardzo oryginalna. Samo wykończenie wspaniałe! Róża prezentuje się fantastycznie, bardzo podobają mi się płatki i to jak są pocieniowane oraz tekstura liści! W tej pracy widać, że nie poświęciłaś całej uwagi róży lecz poświęciłaś też dużo uwagi drobnym szczegółom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik jest po prostu cudowny, naprawdę małe arcydzieło. Będzie wyglądał pięknie na tle stonowanej kreacji :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny naszyjnik! :D
    Jak zobaczyłam zdjęcie modeliny cieniowanej na fb to od razu zgadłam, że będzie naszyjnik z kwiatuszkiem, ah <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli sama zrobiłaś naszyjnik z perełek, to wielkie gratki za wytrzymałość w łączeniu ;)
    BOŻE, JAKIE TO PIĘKNE! To moim zdaniem najlepszy naszyjnik, z tych, które widziałam na Twoim blogu i sklepiku!!!
    Wszystko jest takie dopracowane i staranne, całość jest nieziemsko urzekająca! Połączenie kolorów i ten połysk!

    MEGAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, to modelina? W życiu bym nie powiedziała! Gratuluję wytrwałości i... kolejnego cudeńka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię! Naszyjnik jest piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róża jest niesamowita! <3 Bardzo dopracowana!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.