czwartek, 13 marca 2014

Po raz kolejny babeczka

Wraca zima! Czaicie to? W sobotę ma spaść śnieg, a temperatura z tych cudownych 15 stopni na słońcu ma spaść do 2 :( Od dwóch dni chodzę w trampeczkach bez kurtki i znów muszę się z nimi pożegnać. Same brzydkie słowa cisną mi się na usta. Aż mnie kurczę cały wiosenny optymizm opuścił po wczorajszej prognozie.
  
Dziś dla odmiany babeczka w 100% ręcznie lepiona, dlatego taki krzywus z podstawy :)
  
Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek.
  
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
  
Już we wtorek w moje ręce wpadnie marcowe pudełko ShinyBox. Może któraś z Was też ma na niego ochotę? Same zobaczcie podpowiedź dotyczącą zawartości:
  
(Więcej podpowiedzi znajdziecie na fanpage'u ShinyBoxa)
  
Jeżeli któraś z Was jest zainteresowana kupnem pojedynczego pudełka lub subskrypcji zachęcam do skorzystania z poniższego linku. Pomożecie mi w ten sposób zbierać ShinyStars na darmowe pudełeczko :)

W szczególności zachęcam Was do zamówienia subskrypcji w ramach marcowego pudełka, ponieważ w kwietniu kosmetyk dla subskrybentek otrzymają tylko te subskrybentki, których kwietniowe pudełko będzie drugim w ramach aktywnej subskrypcji. Naprawdę warto! Wystarczy spojrzeć jaką niespodziankę otrzymają subskrybentki w tym miesiącu :)

17 komentarzy:

  1. Babeczka wyszła ślicznie ;) A baza ...kiedy ją zobaczyłam pomyślałam, że jest z foremki! świetnie wyszła. A co do śniegu... Ja w to nie wierzę, ani trochę XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do ciebie pytanie? Ile kosztuje scuply 30 kolorów, bo przyznam cena 200 zł mnie przeraża, gdzie kupiłaś swoje, i czy mogę gdzieś w Polsce kupić taniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuuurczę gdzie Ty widziałaś cenę 200zł? ;O Ja kupowałam kiedyś w PlanetArt za 60zł, ale teraz mają tam już tylko zestaw Premo Accents za 75zł.

      Usuń
  3. Fajny kwiatek. Delikatny i prosty. Na podobnego dawałam tutorial. Możesz zajrzeć i porównać z Twoim sposobem robienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie podobny, aczkolwiek ja wykonuję to trochę inaczej, a płatki wykrawam słomką :)

      Usuń
  4. Jej, jak mi się podobają te Twoje kwiatowe babeczki! <3
    E, podstawa wcale nie krzywa, i tak ładniejsza niż wszystkie moje :P

    Ja też nie chcę żegnać się z cudowną wiosną, która przyszła i chce uciec :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to znowu zima?! Że co??? Z ciekawości sama sprawdziłam pogodę i faktycznie ma się oziębić! O NIE!!!:(
    Urocz babeczka! Podstawa wcale nie jest krzywa, co ty mówisz:D Jest lepiona w 100% i jest piękna w 100%!
    Ty tu robisz wiosenne babeczki, a ja mam się z wiosną pożegnać?! A tak wgl patrzyłaś na pogodę dla całej Polski, czy dla Olsztyna?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam na TVNie, ale przyznam, że zwróciłam uwagę tylko na moje okolice :)

      Usuń
  6. Oglądam te Twoje cuda i nadziwić się nie mogę, że sama nie zaczęłam jeszcze lepić. Postawiłam sobie za to ambitny plan - powracam do sutaszu! :D Pozdrawiam cieplutko. Piękna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna babeczka ^^
    Mam pytanko: Czy używasz silikonu do robienia babeczek czy może jakiejś specjalnej masy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tylko silikonu, czasami modeliny, ale różnica od razu rzuciłaby Ci się w oczy :) Z innymi masami miałam do czynienia tylko w celu przeprowadzeniu testów, ale wszystko do tej pory okazywało się bublem.

      Usuń
  8. jaka śliczna! kwiatuszek bardzo uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! :)
    U mnie już padał śnieg.....załamka na całego...wczoraj cały dzień spędzony na graniu w kosza a dzisiaj.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie na zmianę - trochę deszczu, trochę śniegu i trochę słońca. Całe szczęście śnieg nie utrzymał się i deszcz wszystko wymył.

      Usuń
  10. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie teraz, wczoraj i przedwczoraj powyżej 15.C i słoneczko, prawie brak wiatru. W mojej miejscowości też miało być ok. 5.C, a nawet poniżej zera, ale na moje szczęście nawet meteorolodzy się czasem mogą pomylić :)))

    Podstawa wyszła równa i zanim przeczytałam treść posta, oglądając zdjęcie nie pomyślałam, że babeczka ulepiona ręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.