sobota, 8 lutego 2014

Wyniki rozdania z Firmoo

Dziękuję wszystkim za udział, ale niestety darmowych okularów nie mogę przyznać nikomu. Zgłosiło się 40 osób, a warunkiem sponsora było 50 zgłoszeń. Szkoda, że rozdanie mogło trwać tylko tydzień. Myślę, że w dwa tygodnie dobilibyście pięćdziesiątki.
 
ALE, ALE!
Nadal mogłam wylosować 5 voucherów po 30$ na wybrane okulary z serii Classic od Firmoo :) Losowanie odbyło się za pośrednictwem losowe.pl a numerki odpowiadają kolejności zgłoszeń.
  
  
Trzydziesto-dolarowe vouchery otrzymują:
34 - xefori
32 - dagmarka
17 - Mariska
Gratuluję:) Wasze dane wyślę sponsorowi i kiedy tylko otrzymam kody rabatowe wyślę Wam na e-maila.
  
Uwaga! Jeszcze w tym miesiącu ruszy potrójne rozdanie, w którym będą 3 kategorie (kosmetyki, przydasie, biżuteria) i trzech zwycięzców - po jednym w każdej kategorii. Wy natomiast będziecie mogli się zapisać do każdej kategorii, która przypadnie Wam do gustu :)

Ponadto - kiedy tylko minie określony czas między rozdaniowymi współpracami z Firmoo - spróbuję ponownie. Może pojawi się jakieś ciekawsze, na innych warunkach, bez określonej liczby zgłoszeń :)
  

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za usunięty komentarz! Za chwilę wytłumaczę sytuację w oddzielnym poście.
      W każdym razie pamiętam o co pytałaś, dlatego odpowiadam:
      Ja się zgłaszam przez 4sponsor, gdzie się aplikuje do aktualnych "okazji". Jedną z nich było rozdanie Firmoo, gdzie były podane konkretne warunki, w tym właśnie wymagana liczba 50 zgłoszeń dla darmowych okularów i maksymalnie tydzień trwania konkursu :)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź, bo właśnie byłam zdziwiona, że Firmoo takie różne zasady daje...
      dostałaś mojego maila z kodem?

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    3. Tak dostałam :) Chciałam nawet odpisać i podziękować, ale od kilku dni mam problem z pocztą i albo ładuje się wolno albo nie ładuje się wcale, a niektórych maili w ogóle nie mogę odczytać.
      Dziękuję bardzo, okularki już zamówiłam i nie mogę się doczekać aż do mnie dotrą :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. INFORMACJE O USUNIĘTYCH KOMENTARZACH!

    Kochani! Zupełnie przypadkowo usunęłam 100 komentarzy. Bardzo Was za to przepraszam. Zamiast przejść do zakładki "Oczekuje na moderację" pozostałam na "opublikowane" czego nie zauważyłam. Zaznaczyłam wszystkie i kliknęłam w pierwsze okienko, które powinno być okienkiem "Opublikuj" a tymczasem okazało się być "Usuń zawartość". Usunęłam 100 komentarzy, z których większość było bardzo fajnych, długich, z konkretną treścią, czyli takie, które lubię najbardziej. W chwili obecnej wszędzie widnieje informacja: "Ten komentarz został usunięty przez administratora". Przeszukałam google i raczej nie da się ich już odzyskać. Bardzo, baaardzo przepraszam!

    Jeżeli chcecie możecie ponowić swoje komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje wszystkim!
    Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdania :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.