poniedziałek, 24 lutego 2014

Puchatkowa ramka

Miałam nie publikować tej ramki, ale nie mam absolutnie nic do pokazania, to ostatnie zdjęcia jakie pozostały w blogowym folderze. Pomimo, iż mnie się baaardzo, bardzo podoba, to wiem, że jest tu sporo przeciwników namiętnego korzystania z foremek a tu mamy aż 75% foremek i zapewne gdybym miała włączoną opcję komentowania z kont anonimowych przesypałoby się przez ten post grono złośliwców. Ale myślę, że moim stałym czytelnikom fakt skorzystania z foremek nie będzie przeszkadzał i mam nadzieję, że efekt ostateczny Wam się spodoba :)

Postaci Kubusia i Tygryska pochodzą z wykrawaczko-stempli, które możecie zobaczyć w poście o materiałach. Jedynie ciastko z miodkiem lepiłam ręcznie. Krem standardowo silikonowy.
  
 

17 komentarzy:

  1. Mi to nie przeszkadza, że z foremek :P
    Jest mega urocza! I te ciasteczka przypominają mi wafelki o.O :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ramka *_* miodek wygląda jak prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie widzę nic złego w korzystaniu czasem z foremek, zwłaszcza jeśli ma się fajny pomysł na wykorzystanie, tak jak w tym przypadku :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tam nie przeszkadza wykrawaczkowo-stempelkowa robota :) Ramka jest prześliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi sie podobaja takie posty - nie wszystko jest lepione recznie, a to znaczy, ze nawet ja bez swoich zdolnosci manualnych dalabym rade:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze lubiłam Kubusia puchatka :D świetna ramka chcę taką :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet mając foremki niektórzy nie potrafią z nich korzystać, efekt końcowy bardzo fajny ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Twarze postaci wyglądają jak ciasteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych "przeciwników foremek" jest wielu - ale w większości to zazdrośnicy którzy nic nie umieją zrobić sami więc bym się na twoim miejscu nie przejmowała :) Ramka jest świetna bez względu na to czy jest z foremek czy ręcznie robiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja się nie przejmuję, jeżeli ktoś potrafi kulturalnie napisać, że lubi prac z foremek :) Ale najczęściej (kiedy miałam jeszcze włączoną możliwość anonimowego komentowania) były to wręcz wyzwiska i wulgaryzmy, czego nie jestem w stanie ani zrozumieć ani tolerować.

      Usuń
  10. Ramka jest śliczna,kompletnie mi nie przeszkadza, że 75% jest z foremki. Wszystkie elementy pięknie się prezentują. Mam nadzieję,że nie dostaniesz żadnych złośliwych komentarzy, bo nie ma dla nich podstaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Nie dostanę, bo odważne to są tylko anonimki, a tu anonimki nie pokomentują ;)

      Usuń
  11. Bardzo realistyczne ciasteczka!
    Kojarzą mi się z ciasteczkami z dzieciństwa, które były w kształcie zwierzątek z jednej strony polane czekoladą!<3
    A ramka jak zwykle piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.