wtorek, 11 lutego 2014

Muzyczne wspomnienia part 1 - 1999

  
Miesiąc temu z bratem oglądając jeden z programów muzycznych, zawiedzeni przewijającymi się wciąż łupankami zaczęliśmy wspominać.  
Pamiętasz jak w Sylwestra tańczyliśmy do Stachurskiego? 
 A kojarzysz tą piosenkę co leciała jakoś tak: "Bikoz A Ga Ha"?
 
I tak od słowa do słowa zaczęliśmy wyszukiwać na youtube stare przeboje naszego dzieciństwa. Bardzo wczesnego dzieciństwa, bo wychowywaliśmy się na muzyce z lat 1999-2003. Najlepsze muzyczne wspomnienia pochodzą właśnie z czasów przedszkola i klas 1-3 podstawówki. Nawet brat zgodził się ze mną, że i sieczki były kiedyś przyjemne dla ucha :) Z wielką radością po ponad 10 latach wróciłam do tych wszystkich piosenek i postanowiłam stworzyć dla Was serię postów z hitami mojego dzieciństwa. Serię, bo uzbierałam ich ponad 150. Podzielę więc je rocznikowo, ale i niektóre roczniki będę musiała rozdzielić na kilka partów, bo na każdy przypada po kilkadziesiąt :) Właściwie kilka postów mam przygotowanych od kilku tygodni, ale ostatnio było tak dużo niebiżuteryjnych wpisów, że ciągle to odkładałam.
Część z Was to moi rówieśnicy, więc z pewnością kojarzycie tę muzykę; niektórzy z Was są dużo młodsi, ale kilka pozycji na pewno znacie a pozostałe może przypadną Wam do gustu. Mam nadzieję, że będzie się Wam słuchało równie miło jak i mi :D

Pierwszy part to muzyka z roku 1999, ale nie sprawdzałam kiedy dokładnie każda piosenka trafiła na rynek muzyczny, więc znajdą się też pojedyncze utwory z wcześniejszych lat.

A wszystko to - Ich Troje 
Tak! Ta piosenka ma już 15 lat, ale zna ją chyba każdy :) Pamiętam ten szał na Ich Troje, każdy chciał mieć ich kasetę w domu :P

If it makes you happy Sheryl Crow - kocham refren <3
  
Smooth Santana

I'll be missing you - P. Daddy

Uh la la la - Alexia
Kiedy miałam kilka lat była to zdecydowanie moja ulubiona piosenka.
Do dziś rodzice i starsi kuzyni śmieją się ze mnie stającej na łóżku i śpiewającej łamaną angielszczyzną :P
 
Baby one more time Britney Spears


Genie in the bottle Christina Aguilera

Scar Tissue Red Hot Chili Peppers

Torn Natalie Imbruglia

Don't speak No Doubt

I want it that way Backstreet boys
Boysbandy chyba zawsze będą miały swój urok :)

Crazy Britney Spears

Frozen Madonna

Wannabe Spice Girls
 
I don' want to miss a thing Aerosmith

All star Smash Mouth

To the moon and back Savage Garden


 Na tym kończę pierwszą część 99 roku. Kolejne 17 utworów dodam w przeciągu dwóch tygodni :)
Klimatycznie, prawda? ;)

21 komentarzy:

  1. Jejku przypomniało mi się jak raz w szkole na jakieś akademii śpiewaliśmy "A wszystko to" <3 A oprócz tego śpiewaliśmy też "Chodź, pomaluj mój świat" i "We are the champions" <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam!
    Dwie pierwsze płyty CD jakie dostałam to były Cher "Believe" i Ich Troje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze kasety to Madonna, Natalia Oreiro i Ich Troje również :)

      Usuń
  3. Byłam wtedy jeszcze zbyt mała, nie kojarzę większości :( Ale gdy miałam kilka lat, "A wszystko to" było moim hitem, a Ich Troje oczywiście również uwielbiałam! :D (jestem rocznikiem 96, hmm... :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój brat jest 97, ale zna wszystkie, bo przez kilka lat były puszczane w porannych programach muzycznych :)

      Usuń
  4. Te piosenki są świetne! Spice Girls- uwielbiam.

    Zapraszam na notkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam muzykę z tamtych lat! :) Proszę o więcej takich postów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem od Ciebie o 8 lat młodsza, a i tak kojarzę (niekoniecznie z nazwy i autora, bardziej z melodii i słów) ok. 1/4 utworów :) Są takie piosenki, których można słuchać przez wieki... ;) Nadal młodsza i starsza młodzież słucha Britney Spears, Christiny Aguilery czy Red Hot Chili Peppers. W przedszkolu (przynajmniej u mnie) hitem było "Uh la la la" Alexii xD
    Są rzeczy, które się nie zmieniają i to jest cudowne <3

    Jejciu, ale fajnie że można tak pamięcią się cofnąć w przeszłość i wszystko przeżyć jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Bryty i Krystynki słucham do dziś, a za tą pierwszą szaleję :)

      Usuń
  7. Ach :) Ich troje :) I tak najlepsi byli ze starym składem...

    Czasem jest na prawdę fajnie po wspominać :')
    Nie wiem czemu, ale trochę przypominasz na tym zdjęciu bliźniaczki Olsen :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja najbardziej lubiłam Ich Troje z drugą wokalistką, z Justyną Majkowską. Mam nawet ich koncert z Mrągowa na kasecie :)

      Dziwne skojarzenie :D

      Usuń
  8. Jejku , już mogę powiedzieć, że kocham ten post !! I czekam na kolejne !!
    Ja dla odmiany ostatnio z moją mamą dyskutowałam na temat muzyki , której kiedyś słuchałam :D Uwielbiam do tego wracać , a piosenki z tego posta znam wszystkie - bo również są to piosenki z mojego dzieciństwa :) To były piękne czasy :)
    Dziękuję za zebranie chociaż części nich w jednym miejscu , od razu poprawił mi się humor ! :)
    Pozdrawiam , Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj piękne, piękne. Aż łezka się kręci w oku kiedy słucha się dzisiejszej muzyki i 90% z niej to sieczka.
      Postów i piosenek będzie znacznie więcej (w planach mam jeszcze 9 serii, aż do 2003 roku) i będzie można je szybko znaleźć w zakładce "Muzyczne wspomnienia" :)

      Usuń
  9. Miło posłuchać piosenek, których od dawna się nie słyszało:) Niestety niektórych nie znam, ale te które słyszałam budzą miły sentyment:)
    Świetny pomysł na post, czekam na więcej:)♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł. Taki powórt do przeszłości i nagle tyle możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Kilka piosenek z tej listy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To były czasy :)
    Ostatnio przypomniałyśmy sobie z przyjaciółką o Ich Troje i słuchamy teraz ich płyt w czasie jazdy autem ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha, niezła zbieżność w czasie - w najbliższy piątek gram na imprezie "anty-walentynkowej" w pubie w mieście i wczoraj przygotowując sobie materiał do grania zaczęłam właśnie też grzebać w hitach lat 90-tych i po prostu jak zaczęłam tego słuchać, potem przypominać sobie sytuacje z dzieciństwa, podstawówki, to chyba nigdy mi się tak dobrze nie zasypiało, bo tak wspomnieniowo strasznie było :D Ja to z tamtych czasów jeszcze kocham Reni Jusic, jej Zakręconą, matko, mój hit podstawówki i jak wszystkie dziewczyny nosiły takie koczki, jakie ona ma w teledysku.
    A Ich Troje, choćby człowiek nie wiem jak się wypierał i próbował zapomnieć, to zawsze okaże się, że zna praktycznie wszystkie teksty na pamięć :P Pytanie tylko, czemu akurat ich? :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam jak w podstawówce bawiłyśmy się z koleżankami, że jesteśmy piosenkarkami ze Spice Girls. Miałam specjalny zeszyt do którego wklejałam wszystko, co znalazłam w gazetach o moim (wtedy) ulubionym zespole. Wannabe - klasyka :D
    Co do innych przedstawionych przez Ciebie piosenek, to do tej pory bardzo lubię słuchać Red Hotów i No Doubt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypomniały mi się teraz moje ukochane piosenki dzieciństwa. :D Tyle wspomnień! I ten szał na Ich Troje. ;D Niezapomniane lata. ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. A wszystko to .... dno :p Zbeszcześcili oryginał (Alles aus liebe Die Toten Hosen). Ich Troje pamiętam wcześniejszych od czasów i piosenki Prawo - świetna jest.

    To the moon and back - bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.