sobota, 22 lutego 2014

Bransoletka a la skóra

Pierwszą skóropodobną bransoletkę możecie zobaczyć TU. Dziś prezentuję drugą, mniejszą i skromniejszą wersję. Przypominam, że "skórka" jest ręcznie ulepiona z modeliny, motyl odciśnięty stemplem. Wykończenie podstawowym makramowym splotem.

Mnie podrabiane skórki bardzo przypadły do gustu i chętnie wykonałabym więcej, ale nie mam pomysłu na jakieś fajne, krótkie (do 4 słów) napisy. Macie jakieś pomysły? Mogą być właściwie w każdym języku, żeby było ciekawiej :)
  
Ulepione całkowicie ręcznie, bez użycia jakichkolwiek foremek czy wykrawaczek. Motyl odciśnięty stemplem. Bransoletka zapleciona ręcznie.

20 komentarzy:

  1. Cudna :3
    A co do napisów to może ''hope'', ''smile'', ''happy'' Albo inicjały artystów? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam namyśli 4 słowa, jakieś cytaty składające się z 4 słów :)

      Usuń
  2. To jest po prostu piękne! W życiu bym nie powiedziała, że to z modeliny aby tym bardziej, że ulepione ręcznie! Jeśli chodzi o słowa, to ja bym zrobiła np (może 5-literowe też się zmieszczą?). hope, faith, love, dream, calm, bff, ever, 4ever... :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba! Nawet 5-słowne się zmieszczą :) Zamiast pojedynczych słów wolałabym bardziej jakieś krótkie cytaty lub krótkie teksty, tak jak w poprzedniej bransoletce było "key to my heart" :)

      Usuń
  3. Śliczna! Pomysłów niestety nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie to wygląda *u*
    w życiu bym nie pomyślała ze to z modeliny xd
    Hmm moze: LOVE?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo realistyczne :-) Wygląda zupełnie jak prawdziwa skóra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mogę wyjść z podziwu kiedy widzę twoją skórę! Jest jak prawdziwa, uwielbiam ją:) Bransoletka prezentuje się pięknie, ale nie mam pomysłu co by mogło na niej być. Myślę, że coś wymyślisz:D

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście wygląda jak ze skóry. Fajnie wyszło to połączenie modelinowej "skóry" z delikatnym motylkiem. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Ktoś kto nie wie to się nie pozna że to modelina:) co do słów, to może standardowe: TRUTH, HOPE, FEAR ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz kolejny jestem na tak! Straszliwie mi się podoba to Twoje podrabianie tej skóry. Świetny pomysł, wykonanie jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna! Wygląda jak skórzana ;)
    A co do napisów, to może takie popularne jak love, hope itp.?

    OdpowiedzUsuń
  11. Braoletka tak jak i poprzednia daje śliczny efekt. Są bardzo realistyczne. Jeśli chodzi o napis na kolejnych, to kompletnie nic mi do głowy nie przychodzi.
    Pozdrawiam! Rata En La Casa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award pytania tutaj :) http://p-a-n-d-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletka - CUDO. Podrabiasz skórkę rewelacyjnie! Ja może kiedyś pożyczę pomysł, ale oczywiście, żeby nie była "zgapiona" dodam jeszcze coś od siebie ;) Fakturkę chyba można zrobić ususzonym ziarnkiem pieprzu lub zwiniętą w kulkę folią aluminiową, ale nie mam pomysłu, jak Ty zrobiłaś takie czarne cienie w rowkach skórki, np. obwód motylka jest ciemniejszy.

    A pomysłów mam MEEGA! Chcesz ok. 4 słowne cytaty, złote myśli i słowa klucz, a więc angielskie:
    -"NEVER, NEVER give up!"
    -"Belive in love"
    -"Dreams come true"
    -"Peace on Earth"
    -"Live your dream"
    -"Don't worry!" lub wszystkim dobrze znane "Don't worry! - Be happy!"
    -"Take it easy"
    -"Be light as a butterfly"
    -"Friends are as angels"
    -"Free as a bird"

    Oczywiście każdy napisów możesz przetłumaczyć na j. polski albo zupełnie inny.
    Może Ci się któryś spodoba :)))

    Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW dzięx zią :P Niektóre cytaty z chęcią wykorzystam :)

      Spoooko, ja się nie pultam o inspiracje i "zgapianie" prac modelinowych, bo nie bardzo jest co zgapiać - chyba wszystko już kiedyś gdzieś było. No chyba, że już ktoś co naprawdę kropka w kropkę zerżnie :) Na skórkę wstawię tutorial, sama tylko nie wiem co najpierw - skórka czy lodzik, o którego wszyscy proszą :)

      Usuń
    2. Och, czekam na tutoriale na loda oraz tą skórkę. :D
      Bransoletka jest genialna. :)

      Usuń
  14. Może "Live. Love. Laugh" ? :)
    Bransoletka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.