wtorek, 7 stycznia 2014

WOŚP nadal na słodko

Prezentuję Wam dziś kolejną Biżuteryjkową bransoletkę na WOŚP, tym razem czekoladowo-cynamonową :)
  
  
Ze swojego elementu nie jestem zadowolona. Przyznaję z ręką na sercu, że się nie popisałam, ale zaczął się ten nieszczęsny rok akademicki i nie miałam już możliwości ulepienia czegoś nowego poza tym co powstało we wrześniu. Moja jest kakaowa babeczka z kremem z silikonu i ciasteczkiem z napisem WOŚP:
  
  
Zobaczcie jak pięknie prezentuje się na nadgarstku aktorki Marii Niklińskiej:


(modelka: Maria Niklińska, foto: Marta Piskorek, H&M: Ania Wygoda + Justyna Zastąpiło)
   
Bransoletkę możecie licytować TU.
   
 Zapraszam do śledzenia poniższych stron. Wkrótce aukcji przybędzie :)
Strona Biżuteryjek dla WOŚP - http://bizuteryjkidlawosp.pl/


5 komentarzy:

  1. Piękna zawieszka. Ty to masz talent dziewczyno :)
    obserwuje i na pewno będę wpadać tu częściaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bransoletka :) Przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz odgrzewanie postu sprzed ponad pół roku, ale zobaczyłam miniaturkę pod postem o chińskiej modelinie i zechciałam się czymś podzielić. Bazę do tej bransoletki robiłam ja osobiście! :) To wielka pierdoła, ale jak widywałam i widuję na blogach bransoletki z bazami robionymi przeze mnie, to mam mega zaciesz i tak stało się tez tym razem :) A już zdjęcia z moją bazą na nadgarstku Marysi Niklińskiej... Ojej! :D
    Twoja zawieszka nie ma w sobie nic złego, czy niedopracowanego - wygląda jak prawdziwa, jadalna babeczka, a przecież taki był cel, no nie? :)
    PS Nie wiem, czy to nie jest przypadkiem mój pierwszy komentarz u Ciebie, ale wiedz, że regularnie zaglądam, czytam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wasze zdanie i opinie są dla mnie bardzo ważne, dzięki Wam mogę się doskonalić :) Pamiętaj, aby nie przekraczać pewnych granic. Kultura przede wszystkim! Nie wklejaj proszę linków oraz hamuj swoje frustracje - nie będę publikować takich komentarzy, aby blog nie stał się siedliskiem autoreklamy lub nienawiści.